در حال بارگذاری...

TweakBit PCBooster 1.8.4.4 + Portable استفاده بهینه از منابع سیستم

TweakBit PCBooster TweakBit PCBooster اجرای تنظیمات عالی رایانه شخصی شما برای کسب اطمینان از بهترین بازدهی ، از بازی کردن گرفته تا کار یا هر چیز دیگر باشد. PC Booster برای شما یک حالت home mode تدارک دیده تا بهترین کیفیت و کارایی را در اختیار بگیرید. هدف نرم افزار TweakBit PCBooster کسب بالاترین سرعت و کیفیت اجرایی ویندوز برای انجام کارهای شخصی مانند تهیه مدارک، محاسبات، email، پیام رسانی است. انجام شدن سریع کارهای شما به معنای ذخیره زمان بیشتر است. زمانیکه دکمه مخصوص بازی را در این برنامه بزنید، کلیه پس زمینه ها و برنامه های غیرضروری را غیر فعال کرده بیشترین حجم حافظه و CPU را در اختیار بازی شما میگذارد.
صفحه کامپیوتر شما به زمین بازی واقعی تبدیل نميشود ولی با کمک PC Booster تفاوت زیادی هم با واقعیت نخواهد داشت! در صورتیکه کاری که مد نظرتان است متفاوت تر از مطالب بالا باشد، میتوانید از حالت پیشرفته (advanced mode) استفاده نمایید و دستگاهتان را تقویت کنید. تنظیمات خاص خود را نامگذاری و ذخیره کنید و برای روزهای آتی از آنها استفاده ببرید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )