در حال بارگذاری...

پاک نویس غلط یاب املایی فارسی نسخه 1.0.12 برای نرم افزار ورد

پاک نویس ویرایشگری هوشمند برای نوشته‌های فارسی شما است. با نصب افزونهٔ وُرد پاک‌نویس می‌توانید متن‌های خود را استانداردسازی کنید و اشتباهات املایی آن را اصلاح کنید. پاک‌نویس به شما کمک می‌کند که اصول درست‌نویسی را رعایت کنید و در نتیجه هم متن زیباتر و خواناتری بنویسید و هم سهمی در پاسداشت زبان فارسی داشته باشید. در برنامه پاک نویس  متن‌های خود را در کمترین زمان ویرایش کنید و مطمئن باشید که هیچ خطایی از قلم نیفتاده است. قابلیت‌هایی مثل اصلاح انواع خطاهای املایی و نگارشی، استانداردسازی نویسه‌ها، اصلاح نشانه‌گذاری و انواع غلط‌‌های فاصله‌‌گذاری، تبدیل ارقام انگلیسی و عربی به فارسی، اصلاح یک‌بارهٔ خطا در کل سند و ... را با نصب پاک‌نویس تجربه کنید.
پاک‌نویس روی جدیدترین نسخه‌های ورد (۲۰۱۰ تا ۲۰۲۱) نصب می‌شود. واژه‌نامهٔ پاک‌نویس روزبه‌روز غنی‌تر می‌شود و از واژه‌های جدید پشتیبانی می‌کند. الگوریتم‌های خطایابی پاک‌نویس هم مرتباً بهبود پیدا می‌کنند تا سرعت و دقت بهتری را در ویرایش تجربه کنید. در ضمن، هر جا هم با مشکلی مواجه شدید روی پشتیبانی برخط پاک‌نویس حساب کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 5 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • Office 2010 ~ 2021
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. Arman Hoseinzadeh (عضو سايت)  ~ 1402/09/27
    قطعا این برنامه جزو کاربردی ترین برنامه هایی هست که تا به حال استفاده کردم و به بقیه هم پیشنهاد میکنم استفاده کنن، برای هرکسی که با نرم افزار ورد تایپ انجام میده و نیاز داره که ایرادات تایپی رو اصلاح و به اصطلاح متن خودش رو ویراستاری کنه، دو ابزار کاربردی هست که یکی از اونها برنامه پاک نویس و یکی دیگه ابزار proofing خود ورد هست که هر دو اینها با هم بسیار کارآمد هستن.