استفاده از امکانات سایت رایگان هست اما

1. شما با عضویت در سایت می تونید نرم افزاری رو که باهاش زیاد سر و کار دارید رو به علاقمندی هایگزینه علاقمندیها خود اضافه کنید و از طریق گزینه علاقمندی ها که در پنل کاربری شما قرار داره با ورود به سایت از آپدیت شدن اون مطلع بشید .

2. شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت و رفتن به کنترل پنل و کلیک بر روی جدیدترین مطالب ، جدید ترین مطالب بعد از آخرین ورود خودتون رو مشاهده کنید.

3. شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت و رفتن به کنترل پنل 40 مطلب آخر سایت رو مشاهده کنید.

4. شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت ، تصویری از محیط کرک شده نرم افزار ( در صورتی که قرار داده شده باشد ) را مشاهده کنید.




ورود به صفحه عضویت





بزرگترین دانشگاه آنلاین کشور بر بستر وب


سرورپارس


سرورپارس ارائه دهنده هاست لینوکس و ویندوز در ایران و خارج از ایران، ارائه سرورهای مجازی و اختصاصی هاست دانلود و هاست بک آپ.
هاست لینوکس حرفه ای
هاست دانلود
سرور مجازی
سرور اختصاصی

» » » نرم افزار پرنیان آفیس 7 ویرایش 7.2.1 برای آفیس 2013

نرم افزار پرنیان آفیس 7 ویرایش 7.2.1 برای آفیس 2013

parnianپرنیان آفیس 7 برای مجموعه‌ آفیس 2013 نسخه‌ جدید فارسی‌ ساز پرنیان با هدف ارائه‌ تقویم شمسی برای مجموعه‌ی آفیس 2013 منتشر شد.
پرنیان با هدف کمک به کاربر فارسی زبان در استفاده از محصولات مایکروسافت آفیس ارائه می شود و امکانات این مجموعه را در پشتیبانی از زبان فارسی تکمیل می کند.
آنچه نسخه‌ی جدید پرنیان را از نسخه‌های قبلی متمایز می‌کند روش پیاده‌سازی پرنیان برای مجموعه‌ی آفیس است. در این روش جدید پرنیان به صورت یک افزونه (Add in) به مجموعه‌ی آفیس اضافه می‌شود. این روش به شکل موثری تجربه استفاده از پرنیان را بهبود می‌بخشد. کاربر می‌تواند به شکل ساده‌تر و طبیعی‌تری امکانات پرنیان را از طریق نوار ابزار پرنیان کنترل کند:

همچنین پیاده‌سازی پرنیان به صورت یک افزونه، به شکل میزان قابل توجه‌ی کارایی و سرعت عملیاتی پرنیان را افزایش داده است. در ویرایش قبلی لازم بود پرنیان به شکل یک آیکون در ویندوز منتظر اجرای برنامه‌ی هدف باشد، در حالیکه در پیاده‌سازی برنامه‌ی هدف پرنیان را به صورت خودکار اجرا می‌کند.
به طور خلاصه امکانات جدید پرنیان 7 برای آفیس عبارتند از:
  • پشتیبانی از آفیس 2013: پرنیان 7 امکان استفاده از تقویم شمسی در مجموعه‌ی آفیس 2013 را فراهم می‌کند. این امکان به پرنیان اضافه شده است و هنوز استفاده از تقویم شمسی در نسخه‌های قبلی آفیس، نظیر آفیس 2010 هم ارائه می‌شود. با نصب پرنیان کاربر می‌تواند تقویم شمسی را در مجموعه‌ی آفیس از 2007 تا 2013 داشته باشد.
  • رابط کاربر: پرنیان به صورت یک افزونه (Add In) به آفیس اضافه می‌شود و کلیه‌ی امکانات آن از طریق نوار ابزار پرنیان در آفیس قابل کنترل است.
  • سرعت و کارایی بهتر: پیاده‌سازی پرنیان به شکل یک افزونه سرعت و کارایی انرا به شکل چشمگیری بهبود داده است.
  • سهولت تنظیمات: پرنیان نیاز به برخی تنظیم‌ها، نظیر تنظیمات منطقه‌ای ویندوز را به صورت خودکار انجام می‌دهد و دیگر نیازی به تنظیم‌های خاص نخواهد بود.
بیشترین کاربرد پرنیان 7، تقویم شمسی و امکانات فارسی برای پراجکت 2013 است. یکی از امکانات هیجان‌انگیز این نسخه ارائه‌ی گزارش‌های گرافیکی، نموداری و داشبردهای مدیریتی با تقویم شمسی است.

توجه داشته باشید که تنها با IP ایران میتونید از سرور dl3 سافت 98 دانلود کنید.

در صورتی که IP شما برای ایران هستش و امکان دانلود از سرورهای سافت 98 رو ندارید با ISP خودتون تماس بگیرید.

اگر شما فایل را دانلود کردید و در انتها به روی 99% گیر کرد ، از نرم افزار دانلودی غیر از Internet Download Manager استفاده کنید چون این مشکل از طرف سرور نیست.

اگر شما فایلی را دانلود کردید و بعد از دانلود فایل مورد نظر اکسترکت نشد ( تمام فایلها قابلیت تعمیر یا  Repair را دارند ) و با Repair کردن هم مشکل حل نشد يا حجم فايل دانلودی 0 کيلوبايت بود ، در انتهای آدرس لينک دانلود نرم افزار مورد نظرکه با مشکل برخورد کرديد علامت سوال ? قرار دهيد . با اين کار شما در اصل لينک را يکبار Refresh ميکنيد و Cache ISP پاک ميشود و کانکشن جديد از سرور براي شما جايگزين خواهد شد.

مثال : ?http://dl2.soft98.ir/xx.rar
logo


سافت 98 یکی از به روز ترین مراجع نرم افزار رایانه و موبایل در ایران میباشد
این مطلب توسط ربات از سافت 98 کپی شده است
جهت مشاهده مطلب در سایت سافت 98 به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده این مطلب

https://soft98.ir/software/farsi/17246-parnian.html


اگر فايلي را از soft98.ir دانلود کرديد و با مشکل اکسترکت مواجه شديد ( ارور CRC يا پسورد ) :

نکته : تمام فایل های قرار داده شده به روی سایت سالم هستند و این مشکل یا از طرف ISP شما یا آنتی ویروس و بیشتر مواقع زمانی بوجود میاد که اگر از دانلود منیجر کرک شده استفاده کردید مشکل از کرک دانلود منیجر میباشد.

ابتدا آخرین نسخه Winrar موجود در سایت را دانلود و نصب کنید.
نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي که فايل هاي فشرده را دانلود کرده ايد مراجعه کنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب کرده و گزينه Repair که در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب کنيد. پس از اتمام کار ، به محلي که براي ذخيره سازي انتخاب کرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اکسترکت بپردازيد..

اگر در هنگام ريکاوري نوشته شد sector recovered يعني به درستي فايل تعمير شده.
اگر نوشت recover failed يعني امکان ريکاور کردن وجود ندارد! پس مجبوريد فايل را دوباره دانلود کنيد.

این بار در انتهای آدرس لينک دانلود نرم افزار مورد نظرکه با مشکل برخورد کرديد علامت سوال ? قرار دهيد . با اين کار شما در اصل لينک را يکبار Refresh ميکنيد و Cache ISP پاک ميشود و کانکشن جديد از سرور براي شما جايگزين خواهد شد.

مثال : ?http://dl2.soft98.ir/xx.rar
  • برای استفاده از کرک ، باید فایل های موجود در فولدر کرک را در مسیر نصب نرم افزار قرار داده و نرم افزار را اجرا کنید
  • برای استفاده از Patch ، باید فایل Patch را در مسیر نصب نرم افزار قرار داده و فایل Patch رو اجرا کنید و روی گزینه Patch کلیک کنید.
  • برای استفاده از Loader باید Loader را در مسیر نصب نرم افزار قرار بدید و برای هر بار اجرای نرم افزار باید Loader را اجرا کنید.
  • برای استفاده از KeyGen باید نرم افزار را اجرا کنید و بعد به قسمت رجیستر کردن نرم افزار وارد بشید ، فایل Keygen را اجرا میکنید و سریال تولید شده را در قسمت رجیستر کردن نرم افزار وارد میکنید.

محل نصب نرم افزار کجاست ؟

  • فولدری است که در درایوی که ویندوز را نصب کردید و داخل فولدر Program Files قرار دارد.


محل نصب نرم افزار در ویندوز XP کجاست ؟

  • به روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ ویندوز کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس گزینه Find Target کلیک کنید.


محل نصب نرم افزار در ویندوز 7 و 8.1 و 10 کجاست ؟

  • به روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ ویندوز کلیک راست کرده و روی گزینه Open File Location کلیک کنید.
4.2/ 5 1 37711

2015-02-05
12:02:00
چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما ( ناجیان رایانه ) 24 ساعته پاسخگوی شما هستند.
تماس از خط ثابت با شماره: 9099070543

سوالی دارید ؟ انجمن سافت 98 سریعترین راه حل شماست...


1. جهت مطرح کردن سوال و حل مشکلات خود به انجمن سافت 98 مراجعه کنید

2. نظرات به صورت فینگلیش تایید نخواهد شد.

3. درخواست قرار دادن فعال ساز جدا رسیدگی نخواهد شد و به انجمن مراجعه کنید

4. در صورت خرابی فایل فشرده به آموزش تعمیر فایل فشرده که کنار لینک دانلود قرار دارد مراجعه کنید



ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود