در حال بارگذاری...

فارسی ساز آفیس 2007


مایکروسافت بسته نرم‌افزاری خود را برای فارسی کردن آفیس ۲۰۰۷ ارائه داد.
این پک نرم‌افزاری ۱۴ مگابایتی تمام آن چیزی است که ما فارسی زبان‌ها به دنبال آن می‌گشتیم. برنامه واژه پرداز Word که سال‌هاست در ایران و سایر نقاط به عنوان بهترین برنامه جهت تایپ نامه و اسناد بکار می‌رود،
این بار از طرف خود مایکروسافت بسته نرم افزاری فارسی ساز آفیس ۲۰۰۷ ارائه شد.
البته این اولین برنامه فارسی نیست که توسط مایکروسافت ارائه می شود. حدود ۵ سال پیش مایکروسافت در اقدامی مشابه ، فارسی ساز برنامه آفیس ۲۰۰۳ را ارائه کرده بود که مورد استقبال بسیاری از فارسی زبانان واقع شد .
از نکات بارز و جالب این فارسی ساز علاوه بر فارسی شدن تمامی بخشها و منوهای آفیس ۲۰۰۷ به زبان فارسی، اضافه شدن غلط گیر فارسی (Spellcheck)  است . امکانی که بی شک مورد نیاز بسیاری از فارسی زبانان خواهد بود .
فارسی ساز Office 2007 نیز به صورت رسمی و با نام Microsoft Office Language Interface Pack 2007 به صورت کاملاً رایگان از طرف شرکت مایکروسافت از هم اکنون قابل دریافت است .

پس از دریافت بسته فارسی ساز ۱۴ مگابایتی و نصب آن برای فعال شدن فارسی ساز مراحل زیر را انجام دهید :
وارد منوی Start ویندوز شوید وسپس به ترتیب وارد زبانه‌های All Programs و بعد Microsoft Office شوید و سپس زبانه‌ی Microsoft Office Tools را برگزینید و بر روی Microsoft Office 2007 Language Settings کلیک کنید .
حالا می‌بایست در زبانه‌ی Display Language زبان Persian را مشاهده کنید . زبان فارسی را به لیست موجود اضافه کرده و Persian  را زبان اصلی (Primary) قرار دهید .
حالا وارد Office 2007 شوید و از محیط کاملا فارسی و غلط گیر فارسی آن لذت ببرید .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 14 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید