در حال بارگذاری...

Win+X Menu Editor 3.0.0.0 سفارشی کردن منوی Win+X در ویندوز 8.1 و 10

Win+X Menu Editor Win+X Menu Editor منوی Win+X یا منوی دسترسی سریع در ویندوز 8 یک منوی مخفی است که با فشردن کلید Win+X نمایش داده می شود و امکان دسترسی سریع به بعضی ابزارهای سیستمی را فراهم می کند. روش دیگر دسترسی به منوی Win+X راست کلیک کردن بر روی نقطه چپ، پایین صفحه نمایش (محل قبلی منوی استارت) می باشد.
به طور پیش فرض آیتم های زیر در این منو قرار دارند :
Programs and Features, Windows Explorer, Command Prompt, Command Prompt with admin rights, Disk Management, Device Manager, Run, Search, Control Panel, Power Options, Network Connections, Task Manager, System, Device Manager and Event Viewer

ولی شما به کمک نرم افزار مفید و کم حجم Win+X Menu Editor می توانید WinXEditor این منو را ویرایش کنید و آیتم های مورد نظر خود را به آن اضافه کنید .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 210 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)