در حال بارگذاری...

Context Menu Editor 1.1 - ویرایش منوی راست کلیک دسکتاپ

نرم افزار ویندوز / ابزار دسکتاپ TRACKER 20652 24 خرداد 1392
Context Menu Editor
Context Menu Editor  حتما شما نیز تاکنون با نرم افزارهایی برخورد کرده اید که پس از اتمام عملیات نصب، گزینه ای به منوی راست کلیک شما اضافه می کنند. اما اگر این موضوع خوشایند شما نیست، معمولا راه حل پیشنهادی، حذف نرم افزار مذکور است که البته ممکن است به هردلیلی امری منطقی نباشد و به استفاده از نرم افزار نیاز داشته باشید. درچنین مواقعی می توانید راه حل ساده تری همچون استفاده از نرم افزار Context Menu Editor را برگزینید. این نرم افزار به شما امکان ویرایش منوی راست کلیک را می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید گزینه های اضافه ی منوی راست کلیک را حذف نمایید و در صورت نیاز گزینه های جدیدی را به دلخواه به آن اضافه کنید، البته این موضوع را نیز مد نظر قرار دهید که پیش از حذف هر گزینه، بررسی های لازم را انجام دهید چراکه در صورت حذف آن دیگر راه برگشتی نخواهید داشت .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 200 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

تصویری از محیط نرم افزار