در حال بارگذاری...

EMCO Malware Destroyer 8.2.25.1164 محافظت از ویندوز در برابر برنامه مخرب

امنیتی harc98 20813 1 آذر 1397
EMCO Malware Destroyer EMCO Malware Destroyer مؤثرترین راه برای محافظت از کامپیوتر در برابر نرم افزارهای مخرب و دیگر تهدیدات چه راهی است؟ متأسفانه امروزه هیچ پاسخی برای این سؤال وجود ندارد، زیرا هزاران ویروس، تروجان، نرم افزارهای تبلیغاتی و دیگر تهدیدات هرروزه ساخته می‌شوند که حتی پیشرفته‌ترین و گران‌ترین سیستم‌های امنیتی در برابر آن‌ها آسیب پذیر هستند. اما دو قاعده اساسی برای از بین بردن خطر و عواقب بعد از آن وجود دارد که باید رعایت شود:شما باید مرتباً ویروس‌ها را بررسی کنید و از آخرین دیتابیس‌های های کامل نرم افزار های مخرب استفاده کنید. EMCO Malware Destroyer یک ابزار ضد ویروس رایگان که به شما برای سازماندهی و آماده سازی اسکن‌های سریع و منظم برای شناسایی نرم افزارهای مخرب و حذف تهدیدات مختلف کمک می‌کند.
برخی از ویژگی‌های برنامه EMCO Malware Destroyer
  • اسکن فوق‌العاده سریع نرم افزارهای مخرب
  • وجود بیش از 10 هزار تهدیدات شناخته شده در دیتابیس برنامه
  • بروز رسانی های پیوسته
  • دارا بودن موتور اسکن بسیار قدرتمند و سریع

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 13 مگابایت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار