در حال بارگذاری...

Abelssoft Tagman 2024 v10.00 ویرایش اطلاعات ID3 موزیک

مالتی مدیا / ویرایشگر صوت SalaR 9474 29 آبان 1402
Tagman Abelssoft Tagman نرم‌‌افزاری فوق‌العاده‌ برای کلکسیون داران موسیقی! تنها با یک کلیک می‌توان اطلاعاتی چون عنوان، نام هنرمند، آلبوم و … را در تگ id3 فایل موسیقی ذخیره نمود. این اطلاعات توسط انواع پخش کننده‌های رایج جهت پخش موسیقی مورد نظر قابل نمایش می‌باشد. کلکسیون موسیقی خود را تنها با یک کلیک مرتب کنید. تکنولوژی نوآورانه فینگرپرینت که در این برنامه به کار گرفته شده است بر روی هر ترک موسیقی یک فینگر پرینت ایجاد کرده و آن ترک را با دیتابیس آنلاین و جامع مقایسه می‌کند. TagMan قادر به ویرایش تعداد بیشماری فایل موسیقی بطور همزمان می‌باشد. به درخواست کاربر برنامه پوشه‌ای بر طبق نام هنرمند، عنوان آلبوم و یا ترکیبی از هر دو را ایجاد می‌کند. این روش خصوصا در آرشیوهای بزرگ هنگامی که انتخاب تک تک ترک‌ها کاری زمان بر است کاربرد دارد.  این برنامه می‌تواند مشخصات تعداد بیشماری از فایل‌های صوتی را همزمان ویرایش کند. با این کار چندین تغییر در اطلاعات متای فایل‌ها را میتوان انجام داد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11