در حال بارگذاری...

CyberLink WaveEditor 2.1.9913.0 ویرایش فایل های صوتی

مالتی مدیا / ویرایشگر صوت TRACKER 31381 22 اردیبهشت 1397
CyberLink WaveEditor CyberLink WaveEditor یکی از نرم افزارهای جدید کمپانی نرم افزاری CyberLink، نرم افزار ساده و کم حجم WaveEditor می باشد. این نرم افزار، یک نرم افزار ویرایش فایل های صوتی می باشد که با قابلیت ها و توانایی های منحصر به فرد سازندگانش در عین سادگی از قدرت و سرعت بالایی برخوردار می باشد. WaveEditor هر چیزی که یک نرم افزار ویرایش فایل های صوتی نیاز داشته باشد را دارا می باشد. برای مثال قابلیت هایی نظیر ضبط صدا در بهترین کیفیت، آنالیز کردن صداها، ویرایش زمان بندی فایل ها (بریدن و افزودن)، اعمال افکت های زیبا و جدید، هواگیری، نویزگیری، افزایش آمپیلی صداها و کیفیت آهنگ ها و رایت کردن CD های Audio از جمله قابلیت های فوق العاده ی این نرم افزار می باشد.
این نرم افزار ویرایش فایل های صوتی شامل آخرین تغییرات و آپدیت ها در زمینه ی جدیدترین متدها و افکت های روز می باشد که برای Mastering یک موسیقی در حال ساخت بی نظیر هستند. فیلترهای این نرم افزار نیز صداهای فایل های صوتی را بررسی و موارد اضافه ای همچون صداهای هوا و ... را حذف می کند. با امکان نویز گیری که امکانی مشابه می باشد نیز می توانید کیفیت اصلی موسیقی یا فایل صوتی مورد نظر خود را تا حد ممکن افزایش دهید. همچنین می توانید با کمک WaveEditor فایل نهایی خود را به فرمت های معمول با انتخاب کیفیت دلخواه تبدیل کنید .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operating System
  • Windows 7
  • Windows 8
  • Windows 10