در حال بارگذاری...

Ashampoo Video Tilt-Shift 1.0.1 افزودن افکت مینیاتوری به فیلم

Ashampoo Video Tilt-Shift Ashampoo Video Tilt-Shift نرم افزاری کاربردی در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی بوده که امکان افزودن افکت های مینیاتوری به ویدیوها را فراهم می کند. برنامه Ashampoo Video Tilt-Shift با استفاده از ترکیب هوشمندانه ای از تنظیمات فوکوس و وضوح ، موجب تبدیل ساختمان ها ، مناظر و اشیای موجود در ویدیو به صورت افکت مینیاتوری شده که جذابیت فوق العاده ای را ایجاد می کند. از دیگر ویژگی های نرم افزار Video Tilt-Shift می توان به قابلیت تنظیم ژرفا نمائی ، عرض و شدت افکت ها اشاره کرد که نتیجه مورد نظر کاربر را ایجاد می کند. این برنامه همچنین از تنظیمات نوردهی و رنگ نیز پشتیبانی کرده و قابلیت برش با نسبت تصویر مورد نظر کاربر (16:9 ،  4:3 و ...) ، چرخش ، تنظیم سرعت پخش جهت ایجاد افکت های تایم لپس و حرکت آهسته را در اختیار کابر قرار می دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10
  • Windows Media Player 10
  • .NET Framework 4.0