در حال بارگذاری...

Ashampoo Video Deflicker 1.0.0 حذف نویز از ویدیو

مالتی مدیا / ویرایشگر فیلم SalaR 11876 24 دی 1398
Ashampoo Video Deflicker Ashampoo Video Deflicker نرم افزاری کاربردی به منظور بر طرف نمودن خودکار سوسو زدن فایل های ویدیویی مانند سوسو زدن پروانه ای در تصاویر ضبط شده هوایی می باشد. استفاده از برنامه Ashampoo Video Deflicker به خصوص در ضبط ویدیوهای تایم لپس و جلوه استروبوسکوپی که سوسو زدن مانند نور لامپ ایجاد می شود و حس ناخوشایدی را ایجاد می کند ، ضرورت می یابد. این برنامه حتی در هنگام فیلمبرداری از صفحه کامپیوتر نیز بدون نیاز به مداخله دستی کاربر ، از لرزش صفحه مراقبت می کند. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار Video Deflicker می توان به امکان چرخش و برش ویدیوها با زاویه های 90 ،180 و 270 درجه یا از طریق فرمت های عکس و نسبت تصویر ، دارا بودن رابط کاربری ساده و با دسترسی آسان ، ارتقاء تعادل رنگ سفید و دیگر رنگ ها ، بهینه سازی نوردهی و اشباع اشاره کرد.
Ashampoo Video Deflicker با دارا بودن قابلیت ها و امکانات متعدد موجب تبدیل تصاویر دوربین کاربر به ویدیوهای واقع گرایانه و جذاب می گردد و از تمامی فرمت ها و کدک های رایج در هر رزولوشنی شامل HD ، 2K و 4K نیز پشتیبانی می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10
  • Windows Media Player 10
  • .NET Framework 4.0