در حال بارگذاری...

Appandora 2.1.2 مدیریت دستگاه های ios در ویندوز

موبایل SalaR 20601 20 فروردین 1394
Appandora
Appandora  نرم افزاری مفید با کاربری آسان برای دستگاه های ios میباشد که به شما امکان حذف یا اضافه کردن مالتی مدیا را میدهد، درست به همان روشی که لیست موزیک میسازید یا برنامه ای را دانلود میکنید و یا فایل پشتیبانی را در کلاود ذخیره می نمایید.
نرم افزار Appandora به شما این امکان را میدهد که چند دستگاه را بصورت همزمان باهم ارتباط داده و مدیریت کنید که در اینصورت به اشتراک گذاری و جابجایی فایل ها بین این دستگاه ها و ویندوز به آسانی قابل انجام خواهد بود. این برنامه تمامی انواع idevice را پشتیبانی میکند، شما میتوانید موزیک ها را بین دو آی پاد، یک آی پد با یک آی پاد، و غیره به اشتراک بگذارید. حتی میتوانید از لیست تلفن، پیام ها، نوشته ها، و دیگر مطالب روی idevice خود، بک آپ پشتیبان تهیه کنید.
ویژگی دیگر Appandora ، قابلیت دسترسی به سیستم فایل های ios میباشد که هیچ مجوزی برای استفاده از این امکانات نیاز نیست. شما میتوانید از idevice خود بعنوان usb خارجی استفاده نموده و یک حافظه جانبی و در دسترس داشته باشید.
قابلیت های نرم افزار Appandora :
  • منابع رایگان و نامحدود : برنامه ها، عکس ها، زنگ ها،... ساخته شده و موجود در اینترنت، منبع وسیعی از این امکان را فراهم آورده تا با جستجو و یافتن موارد مطلوب و دلخواه خود، آنها را در دستگاه آی پد، آی فون، یا آی پاد خود دانلود نمایید؛ دسترسی نامحدودی به برنامه های رایگان موجود است که به راحتی و با چند کلیک میتوانید در idevice خود نصب و اجرا نمایید. این برنامه ها را در گروه های متفاوت و دسته بندی شده خواهید یافت؛ آنها را برای کارتان یا مدرسه یا مطالعه، بازی، موسیقی، و یا تفریح دانلود کنید. برنامه آپاندورا بر روی محصولات جدیدتر idevice نظیر آی فون 5s، آی فون 5c، آی فون 5، آی پد ایر، آی پد 4، آی پاد 5g, نیز کار میکند.
  • امکانات و مدیریت صوتی : با استفاده از برنامه انتقال و جابجایی موسیقی آپاندورا، میتوانید از تمامی فایل های صوتی ( mp3_m4a_wav_aiff)  بک آپ تهیه کنید، همچنین از زنگ ها ( m4r)،  فایل های صوتی ( m4b)،  و برنامه های تلویزیونی،  و این بک آپ ها را از idevice خود به رایانه شخصی تان منتقل کنید؛ این کاریست که با itunes نمیتوان انجام داد. بعلاوه، میتوانید فایل های موسیقی روی رایانهتان را به idevice انتقال دهید و یا حذف نمایید، همچنین قابلیت انتقال کدهای صوتی را نیز در اختیار دارید. کلیه اطلاعات مربوط به آلبوم، مدت زمان پخش، خوانندگان، و حجم، روی پانل اصلی نمایان است. کافیست فقط یاد بگیرید که چگونه موسیقی ها را از آی پاد خود به رایانه انتقال دهید.
  • جابجایی عکس ها بین دستگاه ios و رایانه : شما میتوانید حافظه دوربین و آلبوم عکس هایتان را توسط آپاندورا از آی فون، آی پد، و آی پاد انتقال دهید. با کمک این برنامه قوی و کامل، به راحتی عکس ها را از آلبوم یا حافظه دوربین idevice خود به یک رایانه بفرستید و به سادگی درست کردن یک آلبوم جدید، توانایی حذف و جابجایی عکس و فیلم بین این دستگاه ها را خواهید داشت. فرمت عکس ها برای اینکار: jpg_jpeg_ png_ bmp_ tif_ tiff
  • جابجایی فیلم ها بین دستگاه ios و رایانه : قدرت جادویی انتقال ویدیوئی آپاندورا، گلچین و کپی کردن ویدیوها، فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، و فایل های تصویری را بسیار راحت نموده است. کلیه فایل های کوچک ویدئویی روی پانل برنامه نمایش داده میشوند. با آپاندورا توانایی جابجایی ویدیوها را در هر مدل آی پاد، آی فون، یا آی پد خواهید داشت، حتی اگر رایانهی در اختیار نداشته باشید. فرمت فیلم ها برای اینکار: mov_ m4v, mp4
  • نرم افزار مدیریت و کنترل idevice : درست همانند سامانگر ios که انحصارا برای مصرف کنندگان آی پد، آی فون، و آی پاد تهیه شده، برنامه انتقال فایل آپاندورا، قادر به انتقال، نصب، و اجرای نرم افزارها ( ipa)  از یک رایانه به یک idevice میباشد. شما میتوانید فایل پشتیبان بک آپ را در رایانه ذخیره کرده، و یا حتی آن را حذف نمایید؛ اینکار را میتوانید مستقیما از idevice خود و بوسیله نرم افزار بک آپ آپاندورا انجام دهید. اگر تمایل به مطالعه جزئیات و اطلاعات بیشتری از این نرم افزار دارید، به پانل نصب شده ی این برنامه بروید و جزئیات بیشتر نظیر نام، مدل، حجم،... را مطالعه نمایید.
  • تبدیل کننده فایل های صوتی و تصویری، و ساخت زنگ ( ringtone) : سامانگر ios آپاندورا دارای توانایی تبدیل نمودن صوت و تصویر را دارا میباشد که به شما امکان تبدیل و جابجا کردن این فایل ها و لذت بردن از موسیقی، زنگ، و ویدیوی جدید را با هر فورمتی روی idevice تان میدهد. آپاندورا به طرز شگفت انگیزی بر امکان تبدیل و تغییر و انتقال فایل ها در آی پد، آی فون، و آی پاد نایل آمده است! شما میتوانید بصورت کاملا رایگان از موزیک دلخواهتان یک زنگ ( ringtone)  بسازید و مجبور به خریدن برنامه زنگ ساز از فروشگاه itunes نخواهید بود. با کمک این ابزار قادر خواهید بود که حتی texttone هم بسازید.
  • کنترل آسان لیست پخش موزیک آی پد، آی فون، و آی پاد: دیگر احتیاجی به کپی کردن آهنگ ها در رایانه و سپس اجرا نمودن آنها نیست. با کمک آپاندورا، مستقیما و بدون نیاز به itunes،  آهنگها و موسیقی ها را از این دستگاه ها پخش نمایید: آی پاد، آی فون، آی فون 4s، آی فون 5، آی فون 5s، آی فون 5c، آی پد، آی پد جدید، آی پد مینی، آی پد4 شما قادر هستید یک لیست پخش جدید و دلخواه خود را بسازید و فایل های صوتی تصویری idevice خود را به رایانه انتقال دهید ( و بالعکس).

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 21 مگابايت ( رایگان )

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار