در حال بارگذاری...

Carbon Copy Cloner 6.0.5 Mac پشتیبان گیری سریع از مکینتاش

Carbon Copy Cloner Carbon Copy Cloner نرم افزاری قابل اطمینان و با کاربری آسان برای کاربران سیستم عامل مکینتاش است که نیاز به پشتیبان‌گیری سریع از سیستم و استفاده از قابلیت ریکاوری از بوت دارند. با استفاده از برنامه Carbon Copy Cloner می‌توانید فرآیند پشتیبان‌گیری را به‌صورت ساعتی، روزانه ، هفتگی یا ماهانه برنامه‌ریزی کنید. استفاده از این برنامه تنها برای ایجاد فایل پشتیبان سیستمی عادی نیست که نیاز به وجود هارد دیسک دیگری در صورت خرابی هارد دیسک فعلی دارد. به لطف نرم افزار Carbon Copy Cloner ، همۀ اطلاعات همراه با اطلاعات سیستم‌عامل در درایوی قابل بوت (bootable volume) ذخیره می‌شوند و بلافاصله قابل استفاده‌اند. در نتیجه می‌توانید در صورت خرابی هارد دیسک ، سیستم‌عامل را از روی فایل پشتیبان بوت کنید و در چند ثانیه سر فعالیت و پروژه‌های خود بازگردید.
با این ویژگی، زمان لازم برای جایگزین کردن هارد دیسک معیوب و بازگرداندن اطلاعات در یک مرحله حفظ می‌شود. کاربران باتجربه می‌توانند از پنجرۀ تنظیمات پیشرفته، گزینه‌های دیگری را فعال نمایند که شامل این موارد است: اجرای فرمان حذف در مقصد پیش از کپی فایل‌های جدید، جایگزین کردن پوشه در مقصد در صورتی که مورد مبدأ پوشه نباشد، محاسبۀ سرجمع (checksum) برای هر فایل مقایسه شده و حذف فایل‌هایی در مقصد که در فایل پشتیبان آورده نشده‌اند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 17 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.15 or later 64-bit 
  • Apple Silicon or Intel Core processor