در حال بارگذاری...

Winclone Pro 8.0.2.46126 Mac محافظت از اطلاعات در مکینتاش

Winclone Winclone بهترین نرم افزار برای حفاظت از Windows Boot Camp در برابر از دست رفتن اطلاعات در سیستم عامل مکینتاش است. وقتی حرف از ابزار شبیه‌سازی برای جابه‌جایی بین بوت‌کمپ و مک جدید در میان باشد، این برنامه قابل اطمینان‌ترین گزینه است. نرم‌افزار Winclone می‌تواند یک پکیج نصب‌کننده برای ایجاد پارتیشن‌های بوت‌کمپ بسازد و ایمیج و پشتیبان ساخته‌شده را به پارتیشن جدید منتقل کند. پکیج‌های این نرم‌افزار در هر سیستم مدیریت کاربری که از پکیج‌های مک پشتیبانی کند، قابل اعمال است. یعنی اگر نصب پکیج امکان‌پذیر باشد، اعمال بوت‌کمپ پارتیشن نیز امکان دارد. اعمال کامل ایمیج‌های پیکربندی شدۀ ویندوز، ایمیج‌هایی که در مرتبۀ اول پیکربندی شده‌اند یا محیط پیش‌ از نصب ویندوز یا ویندوز پی‌ای (WinPE) با استفاده از هر ابزار استاندارد مایکروسافت امکان‌پذیر است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 18 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.14 or later 64-bit