در حال بارگذاری...

SyncMate Expert 8.1.475 Mac همگام سازی فایلها و پوشه ها در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 3105 21 اردیبهشت 1399
SyncMate Expert SyncMate Expert نرم افزاری قدرتمند برای سیستم عامل مکینتاش است و هدف از ساخت آن، کمک به همگام‌سازی فایل‌ها و پوشه‌ها بین سیستم شما و سایر دستگاه‌ها بدون صرف زحمت زیاد است. می‌توانید مک را با اندروید ، آی‌او‌اس ، مک‌های دیگر و غیره همگام‌سازی کنید. در برنامه SyncMate Expert قابلیت همگام‌سازی آی‌تونز (iTunes)، آی‌فوتو (iPhoto)، تصاویر ، برنامه‌ها ، بوکمارک‌های مرورگر سافاری ، یادآورها و پوشه‌های جداگانه نیز وجود دارد. تنظیمات همگام‌سازی به دستگاهی که استفاده می‌کنید بستگی دارد. قابلیت همگام‌سازی خودکار (AutoSync)، کاربر را قادر به تعیین پارامترهای مختلف همگام‌سازی خودکار از همۀدستگاه‌های پشتیبانی‌شده می‌کند. می‌توانید پوشه‌ها را بین مک و دستگاه‌های ذخیره‌سازی تعریف‌شده و سایر مک‌ها در لحظه همگام‌سازی کنید. یعنی هرگاه داده‌ای را روی مک یا دستگاه‌های متصل‌شدۀ دیگر تغییر دهید، بلافاصله همگام‌سازی خواهد شد.
با استفاده از نسخۀ Expert نرم‌افزار SyncMate می‌توانید پیامک‌ها را از اندروید و آی‌او‌اس روی مک ایجاد، ارسال ، حذف ، جستجو و ذخیره کنید. هچنین قابلیت تبدیل ویدیوها به فرمت‌های AVI و MPG و MP4 و WMV و ASF و 3GP وجود دارد. صداها را می‌توان پیش از همگام‌سازی آن‌ها با دستگاه، به فرمت‌های MP3 و WAV تبدیل کرد (افزونۀ تصویر، ویدئو و موزیک). همگام‌سازی را می‌توانید با یو‌اس‌بی ، وای‌فای ، بلوتوث و اترنت انجام دهید که به دستگاه همگام‌سازی شده بستگی دارد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 50 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.10 or later 64-bit