در حال بارگذاری...

PDF Expert 3.9.0 Mac ویرایش فایل PDF در مکینتاش

PDF Expert PDF Expert نرم افزاری کاربردی برای کاربرانی که نیاز به عملکردهای مختلف حین کار با فایل PDF در سیستم عامل مکینتاش دارند. قابلیت‌هایی مانند خواندن فایل‌های پی‌دی‌اف، وارد کردن یادداشت، جدا کردن صفحه‌ها، ادغام چندگانۀ اسناد، پر کردن فرم‌ها و افزودن امضا با این نرم‌افزار امکان‌پذیر است. هرچند استفاده از قابلیت پیش‌نمایش (Preview) در مکینتاش برای خواندن فایل‌های پی‌دی‌اف گنجانده شده، اغلب انجام کارهای تخصصی نیز ضروری است. به همین دلیل برنامه‌ای مانند PDF Expert بسیار مفید خواهد بود. برنامه PDF Expert در واقع ابزاری قوی است که به دامنه‌ای وسیع از قابلیت‌ها مجهز شده تا به کاربر برای انجام کارهای مختلف کمک کند. این کارها شامل یادداشت‌نویسی، ادغام، استخراج، امضا و قابلیت‌های دیگر است.
نرم افزار PDF Expert در کارهایی مانند نمایش فایل‌های پی‌دی‌اف، ادغام اسناد و جداسازی صفحه‌ها، کاربر را ناامید نخواهد کرد. فایل‌ها بسیار سریع بارگذاری می‌شوند و پیمایش صفحه‌ها نرم و روان است. به‌علاوه، این برنامه عملکرد جست‌وجوی سریع و آسان نیز دارد. علاوه بر این می‌توان از این نرم‌افزار برای ادغام و تلفیق چند فایل پی‌دی‌اف به یک فایل بزرگ‌تر، استخراج و جداسازی برخی صفحه‌ها و چرخاندن آن‌ها استفاده کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 104 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.12 or later 64-bit