در حال بارگذاری...

ImBatch 7.6.1 + Commercial ایجاد تغییرات به صورت دسته ای در عکس ها

ImBatch ImBatch نرم افزاری رایگان جهت ایجاد تغییرات در تصاویر به صورت دسته ای یا گروهی میباشد. نرم افزار با رابط کاریری ساده و آسان امکان تبدیل فرمت ، چرخاندن ، تغییر سایز تصاویر و ... را در به صورت دسته ای و تنها با یک کلیک انجام خواهد داد. نرم افزار ImBatch در تصاویر اصلی شما تغییرات ایجاد نمیکند تا در صورت اشتباه عکس خود را از دست نداده باشید و به انتهای نام عکس شما نام Orginal را اضافه میکند. تغییر اندازه تصاویر را هم بر اساس واحد های اندازه گیری و حتی پیکسل میتوانید انجام دهید. نرم افزار ImBatch امکان قرار دادن سایه های سیاه و سفید ، تنظیم نور عکس ، ایجاد حالت 3D ، ایجاد تصاویر به صورت Flip ، گرد کردن گوشه های عکس ، تغییر در رنگ ، سیاه سفید کردن تصاویر ، ساخت فایل PDF و ... را هم در تصاویر به صورت دسته ای به شما خواهد داد و نرم افزار بیش از 100 فرمت را پشتیبانی میکند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Free
دانلود ورژن 7.6.1 با حجم 28 مگابايت
لینک کمکی ( Mirror Link )
نسخه Commercial
دانلود ورژن 5.9.0 با حجم 15 مگابايت به همراه Loader
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.6/5)
تصویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11