در حال بارگذاری...

Office Timeline Pro+ 7.04.07.00 افزونه ساخت تایم لاین در پاورپوینت

نرم افزار ویندوز / ابزار اداری TRACKER 44417 13 اسفند 1402
Office Timeline Office Timeline آفیس تایم لاین افزونه کاربردی برای پاورپوینت (PowerPoint) است که با آن می توانید با سرعت و سادگی، تایم لاین های دلخواهی خلق کنید. برنامه Office Timeline ابزار کاربری ساده و کارآمدی دارد و با استفاده از آن کاربر می تواند تایم لاین هایی ایجاد کند که برای پروژه هایش با اهداف تجاری، آموزشی یا هر محیط دیگر مناسب باشد. نصب Office Timeline نیز ساده است و به آسانی با نوار بالایی پاورپوینت تلفیق می شود. پس از دسترسی به آن، می توانید تایم لاین هایی تازه بسازید یا از بین قالب های فراوان یکی را انتخاب کنید و آن را شخصی سازی کنید. مهم ترین تایم لاین هایی که از پیش تعریف شده اند و طبق نیاز می توان آن ها را تغییر داد، تایم لاین های «مترو» و «مدرن» و «گانت» و «فازها» هستند. حین کارکردن روی پروژه، می توانید سبک و استایل را بدون ریسک خراب شدن طراحی تغییر دهید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 7.04.07.00
دانلود با حجم 112 مگابایت به همراه کرک
ورژن 6.07.08.00
دانلود با حجم 105 مگابایت به همراه کرک
اطلاعات بیشتر
تفاوت نسخه های نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل Otl.License.DLL موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
System Requirements
  • Microsoft Windows Vista, Windows 7 (SP1), Windows 8, or Windows 10 (LTSB, CBB and CB). Office Timeline does not run on Windows 10 S. The add-in is functional on Windows XP and Windows Server but unsupported.
  • 32-bit versions of Microsoft Office 2007 (SP3), 2010, 2013, or 2016. Although Office Timeline works with 64-bit versions of Office, we do not formally test or support it on 64-bit. The vast majority of the Office install base is the 32-bit version of Office. 32-bit is recommended by Microsoft unless you have very specific needs for 64-bit.
  • .NET Framework 4.5.2 or greater.