در حال بارگذاری...

001File Joiner & Splitter 4.0.5 + Portable

نرم افزار ویندوز / فشرده ساز harc98 31440 7 فروردین 1391
001File Joiner  Splitter 001File Joiner & Splitter تا حالا حتماً شده که با فایل‌هایی که با پسوند های ناشناخته ای مثل .001،.002 و... هستند برخورد کرده‌اید و ندانید که چه کاری برای استفاده از آن‌ها باید انجام دهید. این فایل‌ها تکه‌هایی از یک فایل بزرگ و حجیم هستند که به تکه های کوچک برای آپلود کردن و دانلود کردن راحت‌تر شکسته شده‌اند. با برنامه 001 File Joiner & Splitter شما می‌توانید این فایل‌ها را مثل قبل از تکه تکه شدنشان با هم یکی کنید و یا اینکه اگر فایل حجیمی دارید که می‌خواهید آن را به اندازه‌هایی کوچک‌تر با هر فرمتی که هستند،تکه تکه کنید می‌توانید از این برنامه کمک بگیرید. برای مثال شما اگر بخواهید یک فایل به نام “Myfile.avi” را تکه تکه کنید تنها کافی ست این فیل را وارد برنامه در بخش Splitter File کنید و با تعیین سایز خروجی هر پارت آن را تکه تکه کنید. بعد از تکه تکه کردن شما تعدادی فایل با نام‌های “Myfile.avi.001” و “Myfile.avi.002” و ... خواهید داشت که برای به هم چسباندن آن‌ها نیز کافی ست تا تنها فایل با پسوند .001 را از قسمت File join وارد برنامه کنید و بر روی دکمه Join کلیک کنید.
برخی از ویژگی‌های 001 File Joiner & Splitter
  • یکی کردن فایل‌ها با پسوند های .001،002،003 و ...
  • تکه تکه کردن فایل‌های حجیم با هر فرمتی
  • تست شده توسط شرکت سازنده بر روی فایل‌هایی با حجم 50گیگابایت بدون مشکل
  • یکی کردن فایل‌های تکه تکه شده در کامپیوتر های دیگر بدون نیاز به نصب این برنامه
  • امکان تعیین روش تکه تکه کردن بر اساس سایز و تعداد پارت‌ها
  • استفاده آسان و و رابط کاربری ساده

روش کرک کردن:

  • بعد از نصب فایل کرک را هم نام فایل اجرایی برنامه کنید و در مسیر نصب برنامه کپی و جایگزین کنید..

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 7/8/10