در حال بارگذاری...

Active SMART 2.9.0.716

نرم افزار ویندوز FaRaZ 13495 12 مرداد 1390


Active SMART  نرم افزار ساده ، مفید و کاربردی که می توان به وسیله آن تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد هارددیسک های متصل به رایانه را به دست آورد. اطلاعاتی که گاهی بسیار حیاتی خواهد بود. دما ، کارآیی و سلامتی هارددیسک سه بخشی هستند که در نرم افزار مورد آزمایش قرار می گیرند و تنها در صورتی که این سه مورد به درستی عمل کنند نرم افزار چراغ سبز به کاربر نشان خواهد داد.عملکرد نرم افزار ActiveSMART به گونه ای است که می توان بسیاری از اطلاعات را به صورت لحظه به لحظه و به شکل نمودار تماشا کرد تا در صورت به وجود آمدن مشکلی آن را پیدا کرده و رفع نمود. حجم بسیار مناسب و اطلاعات فوق العاده کاملی که این ابزار به کاربر می دهد دلایل خوبی هستند که تا شما را متقاعد کنند از این ابزار بهره بگیرید.

 



در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 4 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار