در حال بارگذاری...

ReplaceMagic Ultimate 4.7.3 جستجو ، جایگزینی و اعمال تغییرات در اسناد

نرم افزار ویندوز SalaR 4722 20 آبان 1398
ReplaceMagic Ultimate ReplaceMagic Ultimate نرم افزاری که توسط کارکنان IT برای رفع لینک های شکسته (broken links) در فایل های Word،Excel، Powerpoint، Visio، Project، OneNote, PDF ، میانبرهای ویندوز و فایل های متنی در صورت تغییر نام سرور ، برای تغییر سربرگ / پابرگ (header/footer) در صورت تغییر اطلاعات تماس و همچنین توسط مترجمان و دیگر کاربرانی استفاده می شود که نیاز به جتسجو / جایگزینی گسترده در فایل هایی دارند که این نرم افزار از آن ها پشتیبانی می کند (Word, Excel، PowerPoint، Visio، پروژه ، OneNote، PDF، LNK، متن (txt، csv، htmlو پسوند سفارشی) میباشد. نسخه حرفه ای امکان اسکن و جستجو/جایگزینی در کل شبکه ای را فراهم می کند که از طریق رایانه خود به آن دسترسی دارید. برای استفاده از برنامه ReplaceMagic Ultimate ، لیستی از جستجو/جایگزینی ها و محل آن ها در اسناد را باید مشخص کنید و سپس فایل های مورد نظر را انتخاب کرده و کار تمام است.
انجام این کار ساده تر از این نمی شود! ویژگی های این نرم افزار عبارتند از : جستجو و جایگزینی در سربرگ و پابرگ های قسمت های چندگانه ، جستجو و جایگزینی در ابرپیوندها (hyperlink) و آدرس های ابرپیوند ، جستجو و جایگزینی مسیرهای لینک UNC ، حالت جستجو ، شناسایی آسان محل هایی که در آن ها جایگزینی باید انجام شود ، جستجو و جایگزینی مجموعه های کاراکترهای بین المللی ، پشتیبانی از زیر پوشه ها ، پشتیبانی از اسناد دارای گذرواژه برای باز شدن یا اصلاح ، زمان و تاریخ اصلی فایل ها حفظ خواهد شد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 83 مگابايت به همراه keygen
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
Microsoft Word-Document (*.doc,*.dot,*.docx,*.dotx,*.docm,*.dotm)
Microsoft Excel-Document (*.xls,*.xlt,*.xlw,*.xla,*.xlsx,*.xlsm,*.xlsb,*.xltx,*.xltm)
Microsoft PowerPoint-Presentation (*.ppt,*.pps,*.pot,*.pptx,*.pptm,*.potx,*.potm,*.ppsx,*.ppsm)
Microsoft Project-Document (*.mpp,*.mpt)
Microsoft Visio Drawing (*.vdx,*.vsdx,*.vssx,*.vstx)
Microsoft OneNote (*.one)
Adobe PDF (*.pdf)
Text documents (*.txt, *.csv, *.html but also your custom extensions)
Windows Shortcuts (*.lnk)

Supported Office versions: 2000-2013 and most of the features in 2016/2019/Office 365