در حال بارگذاری...

Solid Angle Maya to Arnold 5.3.5.2 موتور رندرینگ آرنولد

Solid Angle Maya to Arnold Solid Angle Maya to Arnold (MtoA) موتور رندرینگ پیشرفته ردیابی اشعه مونت کارلو است که برای نیازهای انیمیشن های بلند و جلوه های بصری ساخته شده است. از زبان سایه باز برای تعریف متریال ها و بافت ها استفاده می کند. Arnold for Maya (یا MtoA) یک پل به رندر آرنولد از داخل رابط استاندارد مایا ارائه می دهد. Solid Angle ارائه دهنده پیشرو نرم افزار رندر انیمیشن و جلوه های بصری است. تیم آرنولد معتقد است که محاسبه دقیق و کارآمد انتقال نور در صحنه های CG بهترین راه برای ایجاد تصاویر خیره کننده برای فیلم ها و تلویزیون است. توسعه دهندگان تلاش می کنند تا بهترین ابزارهای رندر را برای ایجاد کارآمد تصاویر واقعی در اختیار مشتریان قرار دهند.
Solid Angle Maya to Arnold آرنولد یک کتابخانه رندر بین پلتفرمی پیشرفته یا API است که توسط تعدادی از سازمان‌های برجسته در زمینه فیلم، تلویزیون و انیمیشن از جمله Sony Pictures Imageworks استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به‌عنوان یک نرم‌افزار ردیابی پرتوی مبتنی بر فیزیکی عکس‌واقع‌گرایانه، جایگزین نرم‌افزار رندر سنتی مبتنی بر اسکن برای انیمیشن‌های CG ساخته شد. آرنولد از الگوریتم‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که بیشترین استفاده را از منابع سخت‌افزاری رایانه شما می‌کنند: حافظه، فضای دیسک، هسته‌های چند پردازنده و واحدهای SIMD/SSE. معماری آرنولد به گونه ای طراحی شده است که به راحتی با خطوط لوله موجود سازگار شود. بر روی یک سیستم گره قابل اتصال ساخته شده است. کاربران می‌توانند سیستم را با نوشتن سایه‌زن‌ها، دوربین‌ها، فیلترها، و گره‌های درایور خروجی جدید و همچنین هندسه رویه‌ای، انواع پرتوهای سفارشی و داده‌های هندسی تعریف‌شده توسط کاربر گسترش داده و سفارشی کنند. هدف اصلی معماری آرنولد ارائه یک راه حل کامل به عنوان رندر اولیه برای انیمیشن و جلوه های بصری است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Maya 2024
دانلود با حجم 402 مگابايت به همراه کرک
Maya 2023
دانلود با حجم 409 مگابايت به همراه کرک
Maya 2022
دانلود با حجم 425 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • فایل ai.dll موجود در پوشه Crack را در مسیر زیر کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
    C:\Program Files\Autodesk\Arnold\maya2023\bin
    C:\Program Files\Autodesk\Arnold\maya2022\bin
    C:\Program Files\Autodesk\Arnold\maya2020\bin
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements
  • Maya 2020, 2022 or 2023
  • Windows 10 or later, with the Visual Studio 2019 redistributable.
  • CPUs need to support the SSE4.1 instruction set. Apple Mac models with M series chip are supported under Rosetta 2 mode.
  • GPU rendering works on Windows and Linux only and requires an NVIDIA GPU of the Ampere, Turing, Volta, Pascal, or Maxwell architecture. We recommend using the 495.46 or higher drivers on Linux and 511.09 (Quadro), 511.09 (GeForce), or higher on Windows. See  Arnold GPU for more information.
  • Optix denoiser requires an NVidia GPU with CUDA Compute Capability 5.0 and above.