در حال بارگذاری...

MultiScatter 1.623 for 3ds Max پلاگین مولتی اسکتر برای تری دی مکس

MultiScatter for 3ds Max MultiScatter پلاگین کاربردی برای 3ds max که با V-Ray، Mental Ray، Corona، Octane، Maxwell، FStormRender کار می کند. به کمک پلاگین MultiScatter می توان صحنه های پیچیده را با حجم عظیمی از اشیاء پراکنده به راحتی و به سرعت ایجاد کرد. معمولاً صحنه‌هایی در 3ds max با مقدار زیادی از اشیاء حتی یکسان، فضای زیادی را روی HDD می‌گیرند، زمان زیادی را برای بارگذاری صرف می‌کنند و کار با آن بسیار سخت است. MultiScatter برای حل این مشکلات ایجاد شده است. صحنه حاوی 500000 شیء یکسان ایجاد شده با 3ds max 2008 1400 مگابایت فضای هارد دیسک را اشغال می کند. حال، اگر با MultiScatter ایجاد شود و همچنان حاوی همان 500000 شیء باشد، صحنه فقط 250 کیلوبایت طول می کشد.
هیجان انگیزترین ویژگی MultiScatter، تولید سریع آرایه ای از اشیا درست قبل از رندر است. آن 500000 شیء فقط در 2 ثانیه قبل از رندر ایجاد می شوند. یکی دیگر از قابلیت های برجسته MultiScatter آپلود و دانلود از حافظه VRayProxy در صورت نیاز (در صورت لزوم و در صورت لزوم) است. این امکان استفاده از مدل های چند ضلعی را بدون از دست دادن بهره وری و ظرفیت رم فراهم می کند. پشتیبانی از سیستم‌های 64 بیتی و پردازش چند هسته‌ای به MultiScatter اجازه می‌دهد تا برای مثال، جنگل یا حتی یک شهر را در یک چشم به هم زدن ایجاد و رندر کند.
MultiScatter شامل نقشه رویه ای یکپارچه - MultiScatterTexture است. این کارت به ایجاد تعداد بی شماری از تن های مختلف کمک می کند تا ظاهر واقعی تری از صحنه ها با تعداد زیادی از اشیاء مشابه ایجاد شود. به عنوان مثال، رنگ های مختلف برگ در یک جنگل یا رنگ های متنوعی از ماشین ها در محوطه پارکینگ وجود دارد. MultiScatterTexture همچنین قادر به تعریف تن رنگ های مختلف برای مخلوط کردن مواد، نقشه ها و غیره است.

امکانات MultiScatter
  • قابلیت ایجاد حجم عظیمی از اشیا در آرایه (صدها هزار و میلیون)
  • تولید سریع اشیا با مدیریت بهینه رم
  • تبدیل تصادفی (مقیاس، چرخش) اشیاء در آرایه
  • توزیع اشیاء بر اساس بیت مپ یا نقشه های رویه ای
  • مقیاس بندی اشیا بر اساس بیت مپ یا نقشه های رویه ای
  • پیش نمایش بیدرنگ viewport از قرار دادن اشیاء
  • انواع مختلف پیش نمایش viewport از اشیاء

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی ( 3ds Max 2021-2022 )
دانلود با حجم 108 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر زیر کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
    C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2021\Plugins
    C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2022\Plugins