در حال بارگذاری...

SysGauge Pro / Server 10.5.12 نمایش اطلاعات لحظه ای سیستم

نرم افزار ویندوز SalaR 30046 16 بهمن 1402
SysGauge SysGauge نرم افزاری که با استفاده از آن که می‌توانید مصرف پردازنده و حافظه را در لحظه، حتی از راه دور نظارت کنید، فعالیت شبکه و دیسک را تجزیه و تحلیل کنید، عملکرد USB و بسیاری موارد دیگر را بررسی کنید. در برنامه SysGauge تنها کاری که برای شروع به تفسیر عملکرد رایانه خود باید انجام دهید این است که به منوی "Command" بروید، جایی که لیست کامل شمارنده ها در دسترس است. شما می توانید همه آنها را به طور همزمان یا یکی از موارد زیر را در برنامه SysGauge انتخاب کنید: استفاده از CPU، استفاده از حافظه، فعالیت دیسک، فعالیت شبکه، سیستم عامل، وضعیت فرآیند، سیستم فایل، و فعالیت USB. مواردی که انتخاب می‌کنید در پایین پنجره اصلی نشان داده می‌شوند، با هر نمونه نظارت شده و همچنین با آمار دقیق در مورد عملکرد فعلی، متوسط، حداقل و حداکثر آن. می‌توانید فرآیند نظارت را متوقف کنید، و تنظیم مجدد نیز گزینه‌ای است تا از ابتدا شروع کنید و یک تحلیل مرتبط داشته باشید.
ارزیابی عملکرد رایانه شما نباید یک کار تقریبی باشد، و راه حل های نرم افزاری توانمندی مانند نرم افزار SysGauge وجود دارد که می تواند کنترل را به دست گرفته و جزئیات جامعی را در مورد این موضوع در اختیار شما قرار دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل Patch را در مسیر نصب نرم افزار قرار داده و اجرا کنید و روی دکمه Activate کلیک کنید.
  • فعال ساز از شما فایلی با نام sysgau.flx که در مسیر نصب نرم افزار قرار دارد را میخواهد ، فایل را انتخاب کرده و Open بزنید.
  • نرم افزار را بصورت Run as administrator اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11