در حال بارگذاری...

AnyCap Screen Recorder 1.0.6.79 فیلمبرداری از دسکتاپ و ضبط مکالمات تصویری

AnyCap Screen Recorder AnyCap Screen Recorder نرم افزاری ساده و کم حجم که با استفاده از آن امکان فیلمبرداری و ضبط فعالیت های در حال انجام در دسکتاپ ویندوز و تماس های ویدیویی و صوتی را از طریق فیس بوک ، اسکایپ یا سایر برنامه ها را ضبط کنید. ضبط تماس ویدیویی به شما امکان می دهد جریان مکالمات ویدئویی و صوتی را هنگام مکالمه مستقیم ضبط کنید ، تا در زمان بعدی آنها را تماشا کنید. برنامه AnyCap Screen Recorder به حداقل تعامل کاربر نیاز دارد ، زیرا بیشتر در پس زمینه اجرا می شود. با شناسایی یک تماس ویدیویی که به تازگی مشاهده شده است ، به طور خودکار ضبط داده ها را از وب کم شروع می کند و فایل خروجی (با فرمت MP4 یا AVI) را در یک مکان تعریف شده توسط کاربر ذخیره می کند. امکان دیگر فعال کردن حالت استخراج صدا است ، به این معنی که فقط مکالمه صوتی با فرمت MP3 ضبط و ذخیره می شود ،علاوه بر این ، میزان بیت MP3 و کیفیت قابل تنظیم است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • از طریق منو Help و بعد Register توسط ایمیل و سریال دلخواه نرم افزار را رجیستر کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10