در حال بارگذاری...

iFont 5.9.8.220825 تغییر فونت در دستگاه اندروید

iFont iFont اپلیکیشنی که طراحی شده تا فونت های زیبا را روی گوشی تلفن شما نصب نماید. شما میتوانید صدها فونت را دانلود کنید و از آنها لذت ببرید. تغییر فونت دستگاه شما بسیار ساده است؛ دوست دارید یک تلفن بسیار ویژه و زیبا داشته باشید؟ مجموعه ای از صدها فونت زیبای نفیس، سادگی تغییر فونت گوشی، سادگی تغییر حالت آنها!  درخشیدن فونت ها تحت اختیار شما! ظاهر قبلی خسته کننده و یکنواخت تلفن تان،... اکنون این امکان را دارید که هر روز حالت جدیدی برای تلفن تان داشته باشید، ظاهری دوست داشتنی و زیبا! پس از یکنواختی تلفن تان خلاص شوید و تنوع و زیبایی ایجاد نمایید.
iFont بهترین اپلیکیشن ساخت فونت برای دستگاه های اندرویدی است که صدها فونت دست چین شده و قابل اجرا بر گوشی شما را داراست. جزو اولین نفراتی باشید که از این امکان استفاده میکنند و دوستان خود را شگفت زده نمایید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 9 مگابايت ( Unlocked )

قابل نصب در اندروید 4.1 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. رسول خاکی (ميهمان)  ~ 1397/03/3
    سلام خسته نباشید
    فونت فارسی هم دارد یا خیر ، و اگه فارسی داره روی گوشی های روت نشده نصب میشه