در حال بارگذاری...

Apex Launcher Pro + Notifier 4.9.30 اپکس لانچر اندروید

Apex Launcher Apex Launcher اپکس لانچر یک لانچر با کاربرد آسان بهینه شده برای گوشی و تبلت اندرویدی میباشد. وقتی نوبت به لانچرها می رسد ، کاربران اندرویدی لانچرهایی را می خواهند که باعث جذابیت بیشتر گوشی بشوند و بتوانند برنامه های خود را مدیریت کنند. یکی از ویژگی های جالب در مورد برنامه Apex Launcher ابزار قفل صفحه اصلی آن است که به شما امکان می دهد دسکتاپ را قفل کرده و از بروز هرگونه حرکات ناخواسته که می تواند برنامه ها را حذف کند یا شماره گیری ناخواسته جلوگیری کند. قسمت AppLock جهت محافظت از حریم خصوصی توسط رمز عبور است. (قفل برنامه اثر انگشت در راه است!) AppLock می تواند فیس بوک ، واتساپ ، گالری ، مسنجر ، اسنپ چت ، اینستاگرام ، پیام کوتاه ، مخاطبین ، Gmail ، تنظیمات ، تماس های دریافتی و هر برنامه ای را که انتخاب کرده اید قفل کند. AppLock می تواند تصاویر و فیلم ها را پنهان کند و از دسترسی غیرمجاز و حریم خصوصی محافظت کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )