در حال بارگذاری...

Sound Studio 4.9.6 Mac ویرایش و ضبط صدا در مکینتاش

Sound Studio Sound Studio نرم افزاری برای ویرایش و ضبط صدا در سیستم عامل مکینتاش است. با استفاده از Sound Studio می‌توانید سی‌دی های فیزیکی و نوارهای کاست را تبدیل به فایل صوتی دیجیتال کنید یا کلاس‌ها و یادداشت های صوتی خود را ضبط کنید. نرم افزار Sound Studio امکان پردازش افکت‌های زنده و تغییر سطح صدا و سپس ضبط آن با قابلیت‌های ضبط، کارایی زیادی در پخش زنده دارد.
ویژگی های نرم افزار Sound Studio
  • سازگاری نرم‌افزار Sound Studio بسیار گسترده است: می‌توانید فایل را با فرمت‌های MP3 و AAC و M4A ضبط کنید. امکان ویرایش و ذخیرۀ صدا با چند فرمت مثل AIFF و WAV امکان‌پذیر است.
  • افکت ایجاد کنید: چندین افکت را مانند فیلترهای تأخیر (delay)، طنین (reverb)، برگردان (chorus) یا فلنجینگ (flanger) ترکیب کنید و سپس تنظیمات سطح صدا و اکولایزر (Equalizer) را تغییر دهید.
  • پشتیبانی از ضبط مولتی‌ترک (Multi-track) ضبط صدای زنده همراه با ترک‌های چندگانه که از صداهای استدیویی اضافه شده‌اند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 17 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.9 or later 64-bit