در حال بارگذاری...

نحوه قرار دادن برنامه در فایروال ویندوز و آنتی ویروس برای جلوگیری از باطل شدن سریال

علمی و آموزشی harc98 1782308 2 دی 1392

بسیاری از برنامه های کامپیوتری برای تست سریال و کدهای اکتیوسازی به سرور سایت مربوطه وصل می شوند تا اصل بودن سریال برنامه را چک کنند.
و به علت این که اکثر کاربران ایرانی از سریال های تقلبی یا کرک برنامه استفاده می کنند احتمال این که برنامه به اینترنت وصل شده و پس از مدتی پیغام اکتیو نبودن برنامه ظاهر می شود هست.
بدین منظور شما می توانید با قرار دادن نام برنامه در فایروال ویندوز، مانع بروزرسانی و چک لایسنس برنامه شوید.


 


برای افزودن برنامه به فایروال ویندوز 7 مراحل زیر را انجام دهید.

  1. به منوی Start رفته و بر روی Control Panel  کلیک نمایید.
  2. گزینه Windows Firewall را اجرا نمایید.
  3. در این پنجره بر روی گزینه Advanced Setting کلیک کنید.
  4. در پنل سمت چپ بر روی گزینه inbound Rules کلیک کنید. اکنون در پنل Action بر روی گزینه ...new Rule کلیک کنید.
  5. اکنون بر روی program کلیک کرده و next را بزنید.
  6. گزینه This Programs Path را انتخاب کنید و با زدن دکمه browse فایل اجرایی (exe.) برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه next را بزنید.
  7. در پنجره بعدی گزینه Block the connection  را انتخاب نمایید و next را بزنید.
  8. در پنجره پایانی در قسمت Name نام نرم افزار را تایپ نمایید و دکمه finish  را بزنید. بدین ترتیب مانع آپدیت برنامه می شوید.
  9. در نهایت هم همین مراحل را برای Outbound Rules‌ انجام دهید تا برنامه نتواند اطلاعاتی را به خارج از کامپیوتر شما بفرستد.

برای افزودن برنامه به فایروال ویندوز xp مراحل زیر را انجام دهید. ( تست نشده )

 

   1. به منوی Start رفته و بر روی Control Panel  کلیک نمایید.
   2. گزینه Windows Firewall را اجرا نمایید.
   3. در این پنجره بر روی گزینه Exceptions کلیک کنید و Add رو بزنید.

 

پس از انجام عملیات فوق ، می بایست نام برنامه مورد نظر در لیست Exception مشاهده گردد. در صورتی که قصد بلاک نمودن موقت فعالیت ارتباطی یک برنامه را داشته باشیم،می توان از Cehckbox موجود در مجاورت نام برنامه استفاده نمود . برای حذف دائم یک برنامه موجود در لیست Exception ، می توان از دکمه Delete استفاده نمود .
کاربرانی که دارای اطلاعات مناسب در رابطه با پورت های مورد نیاز یک برنامه می باشند ، می توانند با استفاده از Add Port ، اقدام به معرفی و فعال نمودن پورت های مورد نیاز یک برنامه نمایند . پس از فعال نمودن پورت ها ، وضعیت آنان صرفنظر از فعال بودن و یا غیرفعال بودن برنامه و یا برنامه های متقاضی ، باز باقی خواهند ماند . بنابراین در زمان استفاده از ویژگی فوق می بایست دقت لازم را انجام داد . اغلب از ویژگی فوق در مواردی که پس از اضافه نمودن یک برنامه به لیست Exception همچنان امکان ارتباط آن با سایر کامپیوتر و یا برنامه های موجود در شبکه وجود نداشته باشد، استفاده می گردد .


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )