در حال بارگذاری...

ذخیره کردن فونت فایلهای Word و PowerPoint در داخل آنها

علمی و آموزشی TRACKER 2242 18 خرداد 1392
ذخیره کردن فونت فایلهای Word و PowerPoint در داخل آنها
تصور کنید که شما یک فایل Word یا PowerPoint را تهیه می کنید و سپس مجبور هستید که فایل ایجاد شده را در کامپیوتری به غیر از کامپیوتر خودتان اجرا کنید. اگر فونت هایی که شما برای تهیه فایل خود از آنها استفاده کرده اید در کامپیوتر جدید وجود نداشته باشد، فایل شما به شکل نامنظم و زشتی نمایش داده خواهد شد .
برای رفع این مشکل تنها کافی است موقع ذخیره فایل خود تیک یک گزینه را بزنید .

با این کار دیگر نگران فونت های استفاده شده در فایل نیستید و حتی اگر فونت ها در کامپیوتر جدید نصب نشده باشند فایل شما به خوبی قابل خواندن است .

بدین منظور زمانی که می خواهید فایل Word یا PowerPoint خودتان را ذخیره کنید، مطابق شکل به منوی File رفته و گزینه Options را انتخاب کنید. سپس در پنجره تنظیمات به بخش Save رفته و تیک گزینه Embed fonts in the file را بزنید :



در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check

 (4.1/5)