در حال بارگذاری...

Microsoft OneDrive 24.040.0225.0003 Win/Mac فضای ذخیره سازی مایکروسافت

اینترنت SalaR 209447 11 اسفند 1402
Microsoft OneDrive Microsoft OneDrive وان درایو سرویس جهت ذخیره سازی ، سازماندهی و دانلود فایل ها و عکس های مورد علاقه شما بر روی سرورهای آنلاین ویندوز میباشد. و به شما امکان دسترسی از هر کامپیوتر در هر مکانی را از طریق اینترنت فراهم مینماید. کار با OneDrive اساساً مانند سایر راه حل های ذخیره سازی ابری مشابه است. پس از ورود به سیستم، یک پوشه اختصاصی OneDrive در رایانه محلی ایجاد می‌شود، پوشه‌ای که می‌توانید فایل‌هایی را که می‌خواهید در فضای ابری همگام‌سازی شوند، در آن قرار دهید. در اصل، شما فایل‌ها و دایرکتوری‌ها را برای پشتیبان‌گیری مشخص می‌کنید و OneDrive مراقبت می‌کند که آنها را در فضای ابری آپلود کرده و در هر دستگاه دیگری که OneDrive را در آن راه‌اندازی می‌کنید در دسترس شما قرار دهد.
به اشتراک گزاری فایل ها با دوستان خود در محیطی با امنیت کاملا بالا.برای استفاده از این سرویس فقط کافیست در وب سایت Windows Live SkyDrive ثبت نام نموده و این وب سایت به شما یک ID برای استفاده از سرویس ارائه مینماید نمونه YourID@live.com و یا YourID@hotmail.com
  • ذخیره سازی : دریافت یک محیط برای ذخیره نمودن فابل ها و دریافت مقدار فصایی که در حال حاضر استفاده نموده اید.
  • سازمان دهی : مرتب سازی فایل های خود توسط ایجاد پوشه های سطح بالا.
  • کنترول : ایجاد سطح دسترسی برای پوشه های به اشتراک گزاشته شده و مدیریت پوشه های شخصی و ایجاد پوشه های عمومی که فایل های داخلی آن پوشه برای تمامی افراد در شبکه ایتنرنت قابل مشاهده میباشد.
  • دسترسی راحت : مدیریت فابل های خود در هر مکان و از طریق هر کامپیوتری و حتی از طریق موبایل خود.
  • انعطاف پذیری : انتقال، کپی، حذف، و تغییر نام و عنوان عکس ها و فایل ها شما پس از آپلود.
  • نمایش : نمایش کلیه فایل ها با پسوند TIF ، PNG ، BMP ، GIF ، JPEG ، JPG و انواع فایل های TIFF و امکان نمایش بصورت اسلایدی با مجوز مدیر فایل ها.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows
دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 54 مگابایت
دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 61 مگابایت
نسخه Mac
دانلود با حجم 315 مگابایت ( رایگان )
نسخه Android
دانلود با لینک مستقیم

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 10/11