در حال بارگذاری...

YouCut Pro Video Editor & Maker 1.621.1186 ویرایش ویدیو در اندروید

YouCut Video Editor YouCut برنامه حرفه ای ویرایش ویدیو برای اندروید میباشد که هر کسی را قادر می سازد تا فیلم های با کیفیت بالایی را ساخته و یا ویرایش کند، رنگ ها را تنظیم کند، پس زمینه را تغییر دهد، موسیقی را اضافه کنید و اسلاید های عکس را ایجاد کنید. برنامه YouCut دارای یک رابط کاربر پسند را در اختیار شما قرار می دهد و به شما اجازه می دهد تا نه تنها فایل هایی را که قبلا در دستگاه خود ذخیره شده اند را ویرایش کنید، بلکه ویدیو را مستقیما توسط برنامه YouCut ضبط کنید. برنامه YouCut دارای مجموعه ابزار فراوان شامل بسیاری از افکت و فیلترها، مانند Vignette، Grain و Vintage است که شما می توانید به طور مستقیم اعمال کنید، تنظیم روشنایی، کنتراست، اشباع، گرما، نکات برجسته و سایه ها برای مشخص کردن جزئیات مهم در کلیپ های خود، تغییر رنگ پس زمینه یا اضافه کردن یک اثر پس زمینه تار شده میباشد.
برنامه YouCut همچنین شما را قادر می سازد تا فیلم ها را برش، تقسیم و بچرخانید، کلیپ های متعدد را ادغام کنید و تصاویر را در نسبت جنبه های مختلف قرار دهید، مانند 1:1، 4:5، 16:9، 4:3 یا 9:16 علاوه بر این، شما می توانید موزیک مورد علاقه خود را اضافه کنید یا از مجموعه موزیک برنامه استفاده کنید، حجم را تنظیم کنید، سرعت کنترل، متن را وارد کنید و فیلم های با کیفیت بالا را بدون واترمارک یا تبلیغ تولید کنید. علاوه بر این، برنامه به کاربران کمک می کند تا از تصاویر خود اسلاید عکس ایجاد کنند و تصاویر را با فیلم ها ترکیب کنند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Pro Features (Unlocked)
دانلود با حجم 42 مگابايت

قابل نصب در اندروید 7.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.8/5)
تصویری از محیط اپلیکیشن
★★★ MOD ★★★
  • Pro Features Unlocked
  • AOSP Compatible / No Google
  • CPUs: arm64-v8a, armeabi-v7a
  • All debug Info Removed
  • Original Signature Changed