در حال بارگذاری...

CrystalDiffract 7.0.1.300 شبیه ساز ساختار مولکولی

نرم افزار ویندوز / مهندسی TRACKER 8556 16 بهمن 1402
CrystalDiffract CrystalDiffract روند استفاده از نرم افزارها در علوم و رشته های متفاوت به منظور کاستن از دشواری اموری مانند تجسم مسائل، شبیه سازی های گوناگون، انجام محاسبات دقیق و جلوگیری از وقوع خطا، روز به روز در حال افزایش است و علم شیمی نیز در این بین مستثنی نبوده است. می توان گفت شناخت و درک ساختارهای ماده ای و مولکولی در علم شیمی از مهمترین مواردی است که تمامی کسانی که با این علم سروکار دارند باید توجه خاصی به آن داشته باشند و اهمیت این امر باعث شده تا استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز به منظور درک بهتر این ساختارها امروزه در لابراتورهای شیمی و مراکز تحقیقاتی به یک امر ضروری تبدیل شود CrystalDiffract می تواند انکسار ذرات نوترون و اشعه ایکس را برروی صفحه کامپیوتر شما نمایش دهد تا شما به راحتی قادر به بررسی خصوصیات داده های تجربی خود باشید.
نرم افزار CrystalDiffract قادر است فایل های کریستال ذخیره شده را به منظور شبیه سازی اشعه ایکس (X-ray) و الگوهای انکسار نوترون (Neutron Powder Diffraction) و استفاده آسان از ابزارهای اندازه گیری برای داده، بخواند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار توسط Keygen
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و از لیست نرم افزارها CrystalDiffract را انتخاب کنید و دکمه Generate را بزنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و روی دکمه Unlock کلیک کنید و با نام دلخواه و سریال ساخته شده توسط Keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن سریال، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11