در حال بارگذاری...

MSC Marc 2020 + Documentation حل عمومی مسائل المان محدود

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 26883 1 مرداد 1399
MSC Marc MSC Marc نرم افزار قدرتمند دیگری از شرکت MSC است که برای حل عمومی مسائل المان محدود مورد استفاده قرار می گیرد. توانایی اصلی Marc در حل مسائل خطی و غیر خطی بسیار پیچیده است. همچنین قدرت بالا در حل مسائل پیچیده تماس  (Contact) و داشتن قابلیت AutoMesh و Remeshing ، نرم افزار MSC Marc را از سایر نرم افزار ها متمایز می کند. نرم افزار MSC Marc برای تحلیل و بهینه سازی مسائل مطرح شده در رشته های هوافضا ، مکانیک اتومبیل ، بیو مکانیک ، شیمی ، سازه ها ، الکترونیک ، انرژی و صنایع ساخت و تولید کاربرد گسترده ای در سطح جهان دارد . این نرم افزار یکی از کدهای تحلیل المان محدود (FEA) بوده . Marc شامل سه بسته اصلی نرم افزاریAutoforg ، Mentat،Marc می باشد . این نرم افزار یک حل کننده مسائل غیر خطّی المان محدود با کمک پردازش موازی می باشد.
Mentat یک محیط گرافیکی برای Marc می باشد که استفاده از Marc را برای کاربر بسیار ساده تر می کند . Mentat شامل تعداد زیادی از روش های قدرتمند برای تولید مش های پیچیده المان محدود ایجاد کند .
Autoforg تنها ابزار شبیه سازی فرآیندهای آهنگری در مقیاس بزرگ و ساخت وسایل می باشد . Autoforg مواردی مانند آنالیزهای دو بعدی و سه بعدی حرارتی ، آنالیز خرابی ، شبیه سازی ابزارهای فرج ، پرس و پایگاه های داده ای از مواد را دارا می باشد که با دارا بودن محیط گرافیکی Mentat ، خدمت بزرگی به صنعت فرجینگ می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
این آموزش برای نرم افزار MSC Adams میباشد، اما مراحل نصب و فعال سازی محصولات MSC شبیه به هم میباشد
  
Operation Systems
  • Windows 7/10