در حال بارگذاری...

CrystalMaker 11.0.2.300 شبیه سازی ساختار مولکولی

نرم افزار ویندوز / مهندسی TRACKER 19531 17 بهمن 1402
CrystalMaker CrystalMaker نرم افزار نام آشنایی برای کاربران این طیف از برنامه ها می باشد که به کمک آن می توان ساختار شیمایی و مولوکولی مواد را به آسانی و چند کلیک و حرکت موس طراحی و آماده سازی نمود و به صورت سه بعدی بر روی آن ها کار کرد. در واقع می توان گفت این نرم افزار ساده ترین راه برای تجسم و درک ساختار کریستال ها و مولکول ها می باشد. در علم شیمی مولکول ها و ساختار ماده ای شاید از مهمترین مواردی باشد بر آن در آزمایشات و تحقیقات مختلف تمرکز می شود.
استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز به منظور درک بهتر این ساختارها امروزه در لابراتورهای شیمی و مراکز تحقیقاتی به یک امر ضروری تبدیل شده است و محققان بدون استفاده از این نرم افزارها عملا در روند تحقیقاتی خود دچار مشکلات مختلفی می شوند. نرم افزارهایی که به این منظور طراحی و ارائه می شوند توسط شرکت های سازنده نرم افزاری قدرتمند با تمرکز بر امور تحقیقاتی و استفاده از متخصصین این امر در این زمینه ها به کاربران ارائه می شوند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار توسط Keygen
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و از لیست نرم افزارها CrystalMaker را انتخاب کنید و دکمه Generate را بزنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و روی دکمه Unlock کلیک کنید و با نام دلخواه و سریال ساخته شده توسط Keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن سریال، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11 (64bit)