در حال بارگذاری...

SingleCrystal 5.0.0.300 شبیه ساز ساختار مولکولی

نرم افزار ویندوز / مهندسی TRACKER 8641 14 بهمن 1402
SingleCrystal SingleCrystal ساده ترین راه برای تجسم و درک خواص و ساختار کریستال است. برنامه SingleCrystal به صورت بسیار ظریف طراحی شده است تا قادر به درک بدون ابهام ساختارها به صورت کاملاً بصری ویژوال دنیای شبکه های کریستالی و انکسار (Diffraction) ذرات باشید. SingleCrystal می تواند اشعه ایکس، نوترون و الگوهای تجزیه ساختار الکترون را از بلورهای مجزا شبیه سازی کند و همچنین قادر به نشان دادن بخش های شبکه های متقابل (Reciprocal Lattice) و پیش بینی های Stereographic می باشد .روند استفاده از نرم افزارها در علوم و رشته های متفاوت به منظور کاستن از دشواری اموری مانند تجسم مسائل، شبیه سازی های گوناگون، انجام محاسبات دقیق و جلوگیری از وقوع خطا، روز به روز در حال افزایش است و علم شیمی نیز در این بین مستثنی نبوده است. می توان گفت شناخت و درک ساختارهای ماده ای و مولکولی در علم شیمی از مهمترین مواردی است که تمامی کسانی که با این علم سروکار دارند باید توجه خاصی به آن داشته باشند و اهمیت این امر باعث شده تا استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز به منظور درک بهتر این ساختارها امروزه در لابراتورهای شیمی و مراکز تحقیقاتی به یک امر ضروری تبدیل شود .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 75 مگابایت ( کرک شده )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • نرم افزار کرک شده ( از پیش فعال شده ) میباشد و نیازی به فعال سازی نیست.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11