در حال بارگذاری...

BitLocker Drives Unlocker 1.2 قفل و رمزگذاری درایوها

نرم افزار ویندوز / قفل گذاری TRACKER 157083 8 مهر 1391
BitLocker Drives Unlocker BitLocker Drives Unlocker  اجازه می دهد تا تمام محتویات پارتیشن های هارد درایو را رمز گذاری کنید بطوریکه اگر برای مثال سیستم یا هارد دیسک دزدیده شد کسی نمی تواند به داده های شما دسترسی داشته باشد، این ویژگی تنها بر روی نسخه های Enterprise و Ultimate در ویندوز 7 و ویستا فعال شده است. اگر شما از این روند خسته کننده برای باز کردن درایوها خسته و نا امید شده‌اید. ما برنامه ای به شما معرفی می کنیم که این کار را ساده تر می کند. شما برای اینکه بتوانید به درایوهای خود دسترسی‌ داشت باشید باید بر روی هر کدام از درایو‌ها دابل کلیک کنید و بعد رمز عبور را وارد کنید. این کار از نظر کاربران بسیار خسته کنند است.
باید یک روش ساده تری هم باشه که با وارد کردن رمز عبور و با یک کلیک به درایو‌ها دسترسی‌ داشته باشیم. اگر درایو دیگه هم با همان رمز عبور داشتید چطور؟ شما هم دوست ندارید که برای باز کردن هر درایو با یک رمز عبور به صورت تکراری یه سری مرحله رو تکراری انجام بدید؟
BitLocker Drive Unlocker یک برنامه رایگان و آزاد هست که باعث میشود کاربران را برای باز کردن درایو‌های Encrypt شده خود ساده تر کند.اگه شما از یک کلمه عبور یکسان برای درایو‌هاتون استفاده می‌کنید میتوانید درایو هایی که با این رمز عبور هستن رو انتخاب کنید و با یک بار وارد کردن رمز عبور به همه درایوها دسترسی داشته باشید.شما میتوانید این برنامه را هنگام راه اندازی سیستم آماده به کار کنید و بعد لاگین شما سریعاً به درایو‌هاتون دسترسی‌ دارید و نیازی نیست در منو برنامه‌ها به دنبال BitLocker بگردید.

توضیحات :

برای اجرای نرم افزار NET Framework 3.5 به بالا باید نصب باشه.


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 100 کیلوبایت
لینک کمکی ( Mirror )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید