در حال بارگذاری...

MD5 Checksum Verifier 6.2 بررسی چک سام های کد گذاری شده با الگوریتم MD5

نرم افزار ویندوز TRACKER 22471 1 شهریور 1400
MD5 Checksum Verifier MD5 Checksum Verifier نرم افزاری که به منظور مقایسه جزئی دو فایل بر مبنای الگوریتم MD5 طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانیم چند فایل را به منظور این که متوجه شویم که فایل های یکسانی هستند یا خیر، با یکدیگر مقایسه کنیم. تنها کافیست، برای فایل های خود، چک سام بسازیم و سپس آن ها را با یکدیگر مقایسه کنیم. شاید تا کنون نام MD5 Checksum را شنیده باشید و یا در صفحات دانلود، آن را دیده باشید. هر فایل نسبت به محتویاتش می‌تواند یک Checksum داشته باشد که این Checksum ها در اکثر موارد با الگوریتم MD5 کد گذاری می‌شوند اما نیازی نیست که حتمآ این طور باشد.
توسط نرم افزار MD5 Checksum Verifier می توانید با استفاده از آن برای فایل های دانلود شده ی خود چک سام ایجاد کرده و سپس چک سامی که گرفتید را با Checksum موجود در سایت چک کنید، چنانچه یکی بود، یعنی شما دقیقآ همان فایل اصلی را گرفته‌اید، بدون یک بیت تغییر، اگر تفاوت داشت یعنی این همان فایل اصلی نیست و ممکن است در اثر نصفه نیمه دانلود شدن، تزریق کد های مخرب به آن یا تعویض فایل اتفاق افتاده باشد. البته سرعت پایین اینترنت هم می‌تواند موجب بروز چنین مشکلاتی شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 1 مگابايت به همراه keygen
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11