در حال بارگذاری...

VovSoft File Checksum Calculator 2.1 بررسی و تایید هش فایل

نرم افزار ویندوز SalaR 5358 6 آبان 1401
VovSoft File Checksum Calculator VovSoft File Checksum Calculator نرم افزاری کاربردی در زمینه تولید و تایید انواع هش فایل MD5 ، SHA-1 و SHA-256 می باشد. توابع هش رمزنگارای شده معمولاً به منظور حفاظت در برابر تغییرات مخرب در داده های محافظت شده در طیف وسیعی از نرم افزارها ، اینترنت و اپلیکیشن های امنیتی شامل امضاهای دیجیتال و دیگر روش های اصالت سنجی مورد استفاده قرار می گیرند. دو مورد از متداول ترین توابع هش عبارتند از الگوریتم درهم‌سازی ایمن (SHA) و الگوریتم ام دی 5 (MD5). از ابزارهای الگوریتم سرجمع جهت تایید صحت و یکپارچگی هش های تولید شده استفاده می شود که دو نوع اساسی از آنها وجود دارد که شامل آنهایی که مقادیر الگوریتم سرجمع را محاسبه می کنند و دسته ای دیگر که آن مقادیر را نسبت به لیستی از مقادیر داده های حفاظت شده ، مورد تایید قرار می دهند که تنها راه انجام آن می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابايت ( رایگان )
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11