در حال بارگذاری...

TransMagic SP2.2 R12.22.900 تحلیل و مقایسه مدل های پیچیده 3D CAD

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 8708 2 خرداد 1399
TransMagic TransMagic نرم‌افزاری برای دسترسی عالی به منظور باز کردن ، نمایش ، مقایسه و نوشتن اطلاعات 3D CAD است. رابط کاربری منحصربه‌فرد و عملکرد برای انجام تبادل داده‌های مختلف و پیچیدۀ CAD و ضروریات مقایسه در چندین برنامۀ مهندسی نیز از ویژگی‌های برنامه TransMagic است. مجموعه ابزار پیچیده باعث می‌شود تا کاربر بتواند سریع و به‌دقت هندسه را تحلیل و تعمیر کند تا بالاترین کیفیت را حین تبدیل داده‌های CAD داشته باشد. در نرم افزار TransMagic ابزارهای مدیریت پیشرفته به کاربر کمک می‌کنند تا داده‌های CAD برای استفاده در پردازش بهبود یابند و پیکربندی شوند. نمایش فایل‌های B-rep یا Vis-rep، سنجش، ابعاد، استخراج ویژگی‌های جمعی، مساحت سطح، حجم و خواندن اطلاعات MBD/PMI برای پیش‌بینی از دیگر ویژگی‌های این برنامه است.
کاهش، بهبود و نوشتن فرمت‌های چندضلعی نیز از عملکردهای این نرم‌افزار است. حالت نمایش ویژه (SUPERVIEW) همۀ این کارها را به‌علاوۀ عملکردهایی بیشتر فراهم می‌کند. TransMagic MagicHeal Full CAD Model RepairLite دارای همان قابلیت‌های نرم‌افزار قبلی است، با این تفاوت که ویژگی تعمیر کامل (گسترش سطح برای پر کردن جاهای خالی) و سطح جادویی (جایگزین کردن صورت‌های غایب) را نیز در خود دارد تا در مواقعی که تعمیر دشوار می‌شود، به کاربر کمک کند. ویژگی مقایسۀ مدل CAD هنگامی به‌کار می‌آید که مشتری درخواست تجدیدنظر کند و نیاز باشد مطمئن شویم که چه‌چیز تغییر کرده است. با استفاده از نرم‌افزار TransMagic می‌توانید سریع و ساده متوجه شوید که چه‌چیز تغییر کرده، کجا تغییر کرده، چه‌قدر تغییر کرده و از خطاهای تولیدی جلوگیری کنید و ضایعات تولید را به حداقل برسانید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 754 مگابايت به همراه keygen

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
System Requirements
  • Windows 10 Pro (64-bit)
  • GPU:2 GB Graphics Card with Open GL or Direct3D acceleration
  • Memory:16 GB RAM
  • Space:700 MB Free Hard Drive Space for TransMagic SSD Drives do increase read / write functions for files