در حال بارگذاری...

7Data Recovery Suite Enterprise 4.4 + Portable بازیابی اطلاعات حذف شده

7Data Recovery Suite 7Data Recovery Suite نرم افزاری مفید و کاربردی جهت بازیابی انواع اطلاعات حذف شده از روی انواع دستگاه های ذخیره سازی ( نظیر انواع هارد دیسک ها، انواع فلش مموری ها، انواع کارتهای حافظه، انواع دوربینها، انواع گوشیها و ... ) می باشد که با استفاده از تکنیکهایی که تقریبا تمامی نرم افزارهای موجود در این زمینه از آن استفاده می کنند اقدام به جستجوی فایل های از دست رفته می نماید و پس از آن اطلاعات قابل بازیابی را در اختیار شما قرار می دهد، نرم افزار 7Data Recovery از سیستم های فایلی FAT12, FAT16, FAT32, NTFS, EXT2, EXT3 پشتیبانی می کند و تا حد امکان، اطلاعات حذف شده شما را از هر نوعی که باشند ( از جمله ایمیلها، اسناد آفیس، انواع فایلهای صوتی و تصویری، انواع فرمتهای آرشیوی، انواع فرمتهای گرافیکی، فایلهای AutoCAD، فایلهای PDF و ... ) بازیابی کرده و در اختیارتان قرار می دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )