در حال بارگذاری...

Ariolic Active SMART 2.11.0.176 نمایش و بررسی وضعیت هارد دیسک

Ariolic Active SMART Ariolic Active SMART نرم افزار کاربردی که به شما نشان می‌دهد که هارد درایو‌تان در چه وضعیتی قرار دارد. معمولا هارد درایوها به‌طور ناخودآگاه دچار مشکل می‌شوند. از دست رفتن اطلاعات هارد دیسک‌تان چه هزینه‌ای برایتان خواهد داشت؟ چه بر سر اسناد، عکس‌های خانوادگی و فایل‌های موسیقی‌تان خواهد آمد؟ چطور می‌توان فهمید که هارد دیسک‌ سالم است، یا کند شده و دچار کمبود فضای آزاد می‌باشد؟ Active SMART را نصب کنید تا از وضعیت تمام هارد درایوهای‌تان و اطلاعات ذخیره بر روی آن‌ها مطلع شوید. نرم‌افزار Ariolic Active SMART سلامت هارد دیسک را بررسی کرده، در پس‌زمینه شروع به تشخیص معایب قطعه می‌کند، دمای هارد دیسک را کنترل کرده و فضای آزاد و استفاده شده دیسک را مشخص می‌کند و بسیاری وظایف دیگر را بر عهده می‌گیرد. در نهایت شما را از هر مشکلی مطلع می‌سازد. با استفاده از الگوریتم خاصی که دارد حتی مشکلاتی که ممکن است هارد بزودی به آن دچار شود را بررسی می‌کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 2.11.0.176
دانلود با حجم 7 مگابایت به همراه سریال
ورژن 2.10.3.170
دانلود با حجم 8 مگابایت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
Operating System
  • Windows XP
  • Windows Vista
  • Windows 7
  • Windows 8.1
  • Windows 10