در حال بارگذاری...

Geek Uninstaller 1.5.2.165 حذف سریع برنامه نصب شده

نرم افزار ویندوز / حذف نرم افزار TRACKER 442060 16 شهریور 1402
Geek Uninstaller Geek Uninstaller ابزاری بسیار مفید و جدید در زمینه ی حذف برنامه های غیر ضروری در ویندوز می باشد، ممکن است زمانی بخواهید برنامه ای که از نظرتان غیر ضروری به حساب می آید را از ویندوز حذف نمایید، بنابراین در اینجا شما باید به چند پارامتر مهم توجه کنید که مهمترین آن حذف کامل برنامه و عدم برجای ماندن ردپای برنامه حذف شده است. GeekUninstaller نرم افزاری سریع و رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا برنامه های غیر ضروری خود را در چند کلیک ساده حذف کرده و مهمترین ویژگی نرم افزار Geek Uninstaller آن است که برنامه ها را به صورت کامل حذف کرده و هیچ گونه فایلی از برنامه حذف شده در ویندوز باقی نخواهد ماند این ویژگی باعث میشود که همیشه یک ویندوز پایدار داشته باشید و حذف برنامه ها موجب افت سرعت و عملکرد ویندوز نشود.
ویژگی های Geek Uninstaller
  • حالت Force Remove که سمج ترین و شکسته ترین برنامه ها را پاک می کند.
  • قابلیت Portable بودن که در نتیجه آن می توان بدون طی مراحل نصب آن را راه اندازی کرد .
  • این نرم افزار تمام برنامه هایی را که بر روی کامپیوترتان نصب شده است به همراه سایز و زمان نصبشان اسکن و لیست بندی می کند.
  • نرم افزار GeekUninstaller یک برنامه حذف رایگان عالی است که یک اسکن وسیع و سریع را بعد از حذف و از بین بردن تمام آثار به جا مانده از برنامه حذف شده انجام می دهد .
  • پشتیبانی از زبان پارسی

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11