در حال بارگذاری...

GiliSoft Privacy Protector 11.4 محافظت از اطلاعات در ویندوز

GiliSoft Privacy Protector GiliSoft Privacy Protector نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی میبباشد. نرم افزار GiliSoft Privacy Protector به طور موثر مانع فعالیت انواع ویروس ها و تروجان ها خواهد شد و از صدمه زدن آنها به اطلاعات محرمانه شما جلوگیری خواهد کرد. این نرم افزار میتواند با موتور اسکنر قدرتمندش بسیار امن تمامی ردپاهای ویندوز که میتواند باعث سواستفاده شود را پاکسازی کند. همچنین میتواند فایل های مهمی که قصد حذف آنها را دارید طوری حذف کند که قابل بازیابی نباشند. قابلیت های زیادی دیگری نیز در GiliSoft Privacy Protector وجود دارد که از جمله آنها میتوان به مخفی و قفل کردن اطلاعات و فایل ها نام برد. همچنین قابلیت قفل کردن و پسورد گذاشتن روی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز که یکی از بهترین قابلیت های این نرم افزار است.

اطلاعات محافظت شده توسط GiliSoft Privacy Protector به هیچ وجه قابل حذف ، کپی ، منتقل کردن ، تغییر نام اجرا شدن نیستند و برای انجام کوچکترین فرایندی روی اطلاعات محافظت شده نیاز به پسورد شما خواهد بود. همچنین امکان ساخت یک درایو مجازی برای نگهداری مطمئن تر اطلاعات که توسط پسورد به طور کلی محافظت می شود از امکانات دیگر این نرم افزار چند منظوره است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 9 مگابایت به همراه Keygen

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • روی فایل Block Host کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و از لیست برنامه های موجود GiliSoft Privacy Protector را انتخاب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و با ایمیل دلخواه و سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن سریال، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11