در حال بارگذاری...

AllDup 4.5.60 + Portable جستجو و حذف فایل های تکراری

نرم افزار ویندوز SalaR 28934 16 بهمن 1402
AllDup AllDup نرم افزاری کاربردی و رایگان جهت جستجو و حذف فایل های تکراری است. برنامه AllDup شامل یک الگوریتم جستجوی سریع و یک رابط کاربری ساده است که باید همه چیز را برای تازه کارها و کاربران حرفه ای به طور یکسان ایجاد کند. گزینه های زیادی برای تنظیمات و جستجو وجود دارد. کاربران میتوانند به طور کامل فرآیند پیدا کردن فایل های تکراری را سفارشی می کنند و نتایج را فقط به نحوی که آنها می خواهند مدیریت می کنند. در نرم افزار AllDup شما می توانید نه تنها پوشه های منبع یا درایو ها، بلکه همچنین معیارهای جستجو را انتخاب کنید و در نتیجه نام، فرمت، اندازه، تاریخ ایجاد، ویژگی ها یا محتوا را جستجو کنید. علاوه بر این، شما می توانید برچسب های ID3 فایل های MP3، EXIF از JPEG را نادیده بگیرید و حتی یک بلوک داده را در انتهای یک فایل مقایسه کنید.
در برنامه AllDup پنل پیش نمایش نیز در دسترس است، که در واقع بسیار کاربردی است اگر شما مایل به تجزیه و تحلیل دو مورد فایل هستید، میتوانید از نتایج بصورت فایل TXT یا CSV خروجی بگیرید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 21 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 4.5.18

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11