در حال بارگذاری...

idoo Private Disk 4.0.0 محافظت و رمزگذاری اطلاعت

نرم افزار ویندوز / قفل گذاری SalaR 10421 24 مرداد 1397
idoo Private Disk idoo Private Disk نرم افزار قدرتمند و حرفه ای در زمینه محافظت و رمزگذاری به صورت AES256 از تمامی اطلاعات موجود در سیستم می باشد. نرم افزار نه تنها SD کارت ها و USB ها را محافظت میکند بلکه هارد دیسک ما رو محافظت و رمزگذاری میکند. نرم افزار تمام فایلهای شما را رمزگذاری میکند، کافیست فایل مورد نظر رو در نرم افزار کشیده یا Drag کنید و بعد تنظیمات لازم را جهت حفاظت از فایل مورد نظر انجام بدید. الگوریتم حفاظتی 256 بیتی این نرم افزار به شما این اطمینان را میدهد در صورت سرقت کارت SD و USB و حتی هارد نگران اطلاعات خود نباشید. فقط کافیست نرم افزار را نصب کنید و پسورد صحیح را وارد کنید تا بتوانید از فایلهای رمزگذاری شده خود استفاده کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابایت به همراه keygen
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
فعال ساز
دانلود فعال ساز جدا ( 18 تیر 95 )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار