در حال بارگذاری...

Jetico BestCrypt Volume Encryption 3.72.01 رمزگذاری اطلاعات

نرم افزار ویندوز / قفل گذاری TRACKER 26304 31 شهریور 1395
Jetico BestCrypt Volume Encryption Jetico BestCrypt Volume Encryption نرم افزاری حرفه ای برای رمزنگاری و قفل گذاری روی فایل ها و اطلاعات مهم شماست. این نرم افزار از الگوریتم های مشهور رمزگذاری روی اطلاعات استفاده می کند که در سراسر دنیا شناخته شده هستند و امنیتی کامل را در برابر دسترسی های غیر مجاز به اطلاعات، برای کاربران فراهم می کنند. این نرم افزار از اطلاعات شما کاملا محافظت می کند و شما می توانید با استفاده از آن، از حقوق اولیه خود مبنی بر حفظ اسناد، اطلاعات اموال تجاری و اطلاعات خصوصی خود به خوبی مراقبت کنید. BestCrypt همچنین میتواند دیسک های مجازی را تهیه و از انواع رمزگذاری بر روی آنها پشتیبانی کند. اطلاعات رمزگذاری شده این نرم افزار روی یک فایل صندوقچه ذخیره می شود که شما می توانید از این فایل نسخه پشتیبان تهیه کنید، آن را جا به جا یا کپی کنید و در درایوهای دیگر به این فایل دسترسی داشته باشید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )