در حال بارگذاری...

Folder Lock 7.9.0 رمزگذاری روی فولدر ها و فایل ها

نرم افزار ویندوز / قفل گذاری SalaR 879263 14 مرداد 1402
Folder Lock Folder Lock نرم افزاری حرفه ای جهت رمزگذاری فایل و فولدر است که به کمک آن و به راحتی می توانید در چند ثانیه فایل، فولدر، عکس ها و مستندات بی شماری را قفل، پنهان یا رمزگذاری نمایید. این نرم افزار سریع، قابل اعتماد و راحت است. با استفاده از Folder Lock می توانید به آسانی فایل ها و پوشه های شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Folder Lock فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. به کمک نرم افزار Folder Lock می توان از فایل های موجود بر روی حافظه های قابل حمل مانند USB Flash، Memory Sticks ،CD-RW ،floppies نیز حفاظت نمود. به کمک Folder Lock می توانید کامپیوترتان را قفل کنید و بر رو ی فایل های موجود در سطح هسته، ویندوز و DOS نیز قفل گذاری کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش فعال سازی نرم افزار توسط سریال
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید و توسط سریال نرم افزار را رجیستر کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن سریال، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید

آموزش فعال سازی نرم افزار توسط Patch
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید
  • فایل Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و به روی سر یکی از پلنگ ها کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید

آموزش فعال سازی نرم افزار توسط کرک
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و توسط سریال نرم افزار را رجیستر کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن سریال، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
System Requirements
  • Windows 7/8/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. آرزو (ميهمان)  ~ 1398/07/25
    سلام
    من نرم افزار رو دانلود کردم و فایلم مخفی شده الان نمیتونم اون فایل رو پیدا کنم وخیلی مهمه برام لطفا بگین چیکار منم
    1. کسری (ميهمان)  ~ 1398/09/10
      باید در قسمت folder option بری و تیک های hide در قسمت view را برداری و گزینه show hidden را علامت بزنی تا تمامی فایل های مخفی ظاهر بشن بعد بری فایلی که مخفی کردی را به برنامه مسیرش رو بدی
  2. sepehr (ميهمان)  ~ 1398/01/16
    اقا سلام خسته نباشید.بنده از قسمت encrypt file یک فایل رو انتخاب کردم و پسورد گذاشتم اما الان محتویات فایل نمیاد.و فایل زمانی که انلاک میشه بازم علامت لاک روش هست.ممنون میشم راهنمایی کنین.تشکر از سایت خوبتون
  3. mhb078 (عضو سايت)  ~ 1397/11/3
    سلام..
    نرم افزارو نصب کردم .الان میخام آنیستالش کنم نمیشه..مستر پسورد میخاد ازم...اگرم مستر پسورد نزنم غیر فعال نمیشه در صورتیکه پسورد ندادم بهش...راهنمایی کنین لطفا
    1. ادریس (ميهمان)  ~ 1400/04/20
      برو تو جایی برنامه رو نصب کردی و همه فایل های برنامه رو حذف کن بعد برو آنایستالش(تو کنترل پنل) کن بعد با یه اررور مواجه میشی که هیچ فایلی در محل نصب برنامه نیست که مهم نیست و Yes رو بزن اگه حذف نشد دوباره آنایستال رو بزن و این دفعه No رو بزن
  4. OldNick1990 (عضو سايت)  ~ 1395/08/18
    با سلام
    2 مورد درباره فعال سازی این نرم افزار که خودم باهاش مواجه شدم هست که باید انجام بشه وگرنه فعال نمیشه کرد اصلا این نسخه رو.
    1-مثل همیشه برای نصب اینترنت رو قطع کنید و نصب کنید در این نسخه (متفاوت با نسخه های قبلی هستش) قبل از "فعال سازی" و وارد کردن سریال هیچ تغییری در نرم افزار(کرک کردن) یا قطع دسترسیش ندید اصلا.
    هرگونه قرار دادن نرم افزار در فایروال و بلاک کردنش و یا تغییرات در فایل host به منظور جلوگیری از دسترسیش به اینترنت رو صرفا فقط باید بعد از "فعال سازیش" انجام بدید.
    وگرنه هرکدوم از کارهای بالا رو اگه قبل از وارد کردن سریال انجام بدید با وارد شدن به نرم افزار بلافاصله پیام میده ورژن شما کرک شده هستش و برنامه رو می بنده و نمیشه نه فعال کرد نه اجرا ،فقط چون دسترسیش بسته شده.
    پس با فقط با قطع موقتی اینترنت دسترسی رو قطع کنید و هیچ تغییر دیگه ای ندید نصب و بعد سریال رو وارد کنید بعد فعال شدن از فایروال یا host دسترسیش رو دائمی ببندید و بعد می تونید به اینترنت وصل بشید و راحت استفاده کنید بدون مشکل.
    2- کیجن قرارداده شده رو باید چند بار جنریت کنید تا کلید درست بده ممکنه چند بار کلیدی که میده قابل قبول نباشه ولی کلید سالم هم میده باید چند باری بزنید و تست تا پیدا بشه ،کلید خوب بهتر از هرگونه کرکی هستش.
    1. احسان (ميهمان)  ~ 1396/01/13
      سلام با تشکر فراوان از دوست بسیار عزیزمون OldNick1990
      بخاطر توضیحات بسیار مفید و راهگشایشون .
      اما در ادامه توضیحات این دوست عزیز ضروری است که اضافه کنم که هرگز از طریق هاست ویندوز ، اقدام به مانع شدن از اتصال برنامه به اینترنت نشوید زیرا با این کار ، برنامه ، بصورت خودکار فایل هاست رو چک کرده و اگر خطوطی به آن اضافه شده باشد که مربوط به این برنامه باشد ، آنگاه برنامه پیام می دهد که کرک شده است و دیگر اجرا نمی شود !
      پس فقط و فقط از طریق یک فایروال مطمئن و کارآمد مثل کاسپراسکای ، جلوی فایل های اجرایی برنامه رو بگیرید که به نت متصل نشود .
      لازم است که مدیر محترم این سایت نیز ، فایل دسته ای مربوط به اضافه کردن خطوط مربوطه به هاست ، ویندوز را حذف کند هرچند این فایل ، عملا کاری نمی کرد و بنظر میاد دستوراتش مشکلی داشته است !
      با تشکر فراوان از همه عزیزان این سایت و دوست فوق
      موفق باشین
      1. YNWA (ميهمان)  ~ 1396/03/8
        دقیقا این دو مورد بلاک بشن (هر دوباند ورودی و خروجی)
        WinFLTray.exe
        Folder lock.exe
        اولی مسیرش اینه در 64 بیتی ها :
        c/windows/syswow64/winfltray.exe
        دومی هم همون فایل اجرایی برنامه هست که تو پوشه اصلی برنامه موجوده
        موفق باشید