در حال بارگذاری...

File Secure Free 1.4.0 رمزگذاری بر روی فایلها و پوشه ها

نرم افزار ویندوز / قفل گذاری TRACKER 10333 17 مرداد 1393
File Secure Free
File Secure Free  نرم افزاری رایگان و قدرتمند برای محافظت از فایل ها، پوشه ها و درایو USB سیستم شما می باشد که توسط آن می توانید امنیتی کامل را بر آن ها داشته باشید .

این نرم افزار از 4 بخش تشکیل شده است :

1 - بکاپ گیری : در این بخش می توانید فایل های دلخواه خود را انتخاب کنید تا از آن ها برای شما نسخه ی پشتیبان تهیه کند . در این قسمت می توانید کارهای بکاپ را به صورت دسته جمعی انجان دهید.

2 - مخفی کردن فایل های شما : در این بخش می توانید فایل های مهم خود را از دید سایرین مخفی کنید.دقت کنید که با انتخاب فایل و زدن دکمه ی Encrypt فایل شما مخفی می شود و دیگر هیچ کس قادر به مشاهده ی آن نیست . برای باز کردن فایل خود و مشاهده آن کافیست به همین بخش رفته و پس از انتخاب فایل دکمه Decrypt را بفشارید.

3 - حذف فایل ها برای همیشه : در این بخش می توانید فایل های خود را که تمایل دارید طوری حذف شود که دیگر هیچ وقت بازگردانی نشوند را انتخاب کنید و دکمه ی Shred را بفشارید. این بخش از موتور قدرتمندی استفاده می کند که به هیچ وجه اطلاعات حذف شده قابل بازگرداندن نیستند .

4 - قفل کردن پورت USB : در این بخش می توانید درایو USB خود را انتخاب کنید و برروی آن قفل بگذارید تا هیچ کسی جز شما دسترسی به آن را نداشته باشد .

  • این نرم افزار از حجم بسیار کمی در مقایسه با ویژگی های خود دارد و دارای رابط کاربری آسان و جذابی است که همه ی موارد به آسانی در دسترس هستند .

 


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار