در حال بارگذاری...

GiliSoft Any File Encryptor 3.5 رمزگذاری فایل ویدیو ، عکس و موزیک

نرم افزار ویندوز / قفل گذاری SalaR 14226 27 اسفند 1402
GiliSoft Any File Encryptor GiliSoft Any File Encryptor آیا می خواهید فیلم ، عکس و موزیک های شما برای سایر افرادی غیر از آنهایی که مجاز برای مشاهده هستند را غیر قابل رویت کنید؟ خب، لازم نیست نگران باشید زیرا راه حل رمز عبور از فیلم ها با GiliSoft Any File Encryptor بسیار ساده است. برنامه GiliSoft Any File Encryptor به شما امکان می دهد که از کپی و انتشار غیر مجاز فایل های رسانه ای خود جلوگیری کنید. با استفاده از این ابزار رمزگذاری، می توانید انواع مختلف فایل های ویدئویی یا صوتی (مانند wmv، avi، asf، mpg، rm، rmvb، mpg، flv، هر فرمت دیگر) را به فایل های GEM رمزگذاری کنید، تنها زمانی پخش میشوند که یک کاربران گذر واژه را به Playback بدهد و فایل های رسانه ای رمزگذاری شده را بازیابی کند. زمانی که یک کاربر میخواهد یک پرونده رمزگذاری شده را باز کند ، فایل رمزگذاری شده یک دیالوگ باکس برای درخواست نام کاربری و رمز ورود می خواهد.
ویژگی های نرم افزار GiliSoft Any File Encryptor
  • رمزگذاری سرعت بالا : زمان، ارزشمندترین منبع برای بسیاری از ما است ، حالا می توانید فیلم های خود را با کیفیت اصلی در عرض چند ثانیه با رمزگذاری سرعت فوق العاده (superspeed) نوآورانه ، رمزگذاری کنید.
  • تمام تبدیل های ویدیویی : بدون از دست دادن کیفیت، ویدیوها را در حالت سرعت فوق العاده همانند سرعت انتقال فایل ها بین پوشه ها انتقال میدهد- می توانید هر فایل GEM را ارسال کرده و دانلود ویدیوهای رایگان را برای مشاهده رمزگذاری کنید. این برنامه می تواند کاربردهای قابل حمل از EXE را ایجاد کند. بدون نیاز به نصب برنامه در انتهای دیگر برای مشاهده محتویات - 
  • جلوگیری از انتشار اطلاعات : این برنامه مانع از انتقال اطلاعات شما به درایوهای USB و سایر دستگاه های ذخیره سازی می شود. این برنامه فایل های رسانه ای شما را به فایل های اجرایی تبدیل می کند که فقط درایوهایی که با استفاده از برنامه انتخاب می کنید، آنرا اجرا می کنند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 3.5
دانلود با حجم 43 مگابايت به همراه سریال
ورژن 3.4
دانلود با حجم 106 مگابايت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • به روی فایل Block Host.cmd کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • فایل Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و به روی دکمه Patch کلیک کنید و فایل Verify.dll را انتخاب و Open کنید.
  • فایل Keygen را اجرا کنید و روی دکمه Generate کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و روی دکمه Register کلیک کنید و با استفاده از ایمیل دلخواه و سریال ساخته شده توسط Keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11